Re: Feedback winkel: http://www.sexy-lingerie-webwinkel.nl

2
Ik vind allereerst de beginpagina veel en veel te lang.. Waarvoor heb je een heel merkoverzicht nodig in de footer? Daarbij is het menu zo ook erg lang, het zou handiger zijn om bijvoorbeeld uitklapmenu's te gebruiken.. Want ik hou, net als menig ander luie webshoppers, nou eenmaal niet van veel moeten scrollen.
De naam van de winkel is gericht op lingerie, maar hetgeen wat word gepromoot op de voorpagina is vooral speeltjes.. Klopt niet helemaal in mijn ogen.
De 'Nieuwe producten'-lijst is ook niet handig geplaatst. Het is een heel lange lijst op de voorpagina, en ook niet iets wat je normaal zou gaan lezen omdat het zo lang naar onderen gaat. Tegenwoordig zie je veel van die zijwaartse scrolls met daarin de producten, staat een stuk overzichtelijker.

Retourneren is 7 dagen, dat is tegenwoordig meen ik verplicht 14 (werk)dagen.

Orders and returns? Ik meende dat het een Nederlandse website was.. Misschien handig even te vertalen

Ik kan ook niets vinden over verzending, op de plaatjes in het begin na. Dus dan maar even een proefbestelling plaatsen, want ja, wil toch weten wat het me allemaal gaat kosten. Ik zie dat er geen mogelijkheid is tot betalen achteraf - of ik moet eroverheen kijken. Dat is ook wettelijk verplicht. En er word geen belasting gerekend over verzendkosten, wat dus betekend dat je die voor eigen rekening neemt? Er staat trouwens bij de betaalopties naast PayPal een linkje genaamd What is PayPal? Lijkt me ook handig dat weer even te vertalen (en dus de juiste link erbij zoeken), want je is Nederlands. Ik kijk nu ook even naar boven en zie dat Mijn Winkelwagen blijkbaar My Cart heet.. Ook weer even vertalen.



Al met al dus even de verplichtingen nakomen, en vooral de voorpagina wat aanpassen. Het komt namelijk erg onprofessioneel over. Ook de footer is niet netjes, een aparte pagina voor merken staat veel beter.

Re: Feedback winkel: http://www.sexy-lingerie-webwinkel.nl

3
Fiend schreef:Ik vind allereerst de beginpagina veel en veel te lang.. Waarvoor heb je een heel merkoverzicht nodig in de footer? Daarbij is het menu zo ook erg lang, het zou handiger zijn om bijvoorbeeld uitklapmenu's te gebruiken.. Want ik hou, net als menig ander luie webshoppers, nou eenmaal niet van veel moeten scrollen.
De naam van de winkel is gericht op lingerie, maar hetgeen wat word gepromoot op de voorpagina is vooral speeltjes.. Klopt niet helemaal in mijn ogen.
De 'Nieuwe producten'-lijst is ook niet handig geplaatst. Het is een heel lange lijst op de voorpagina, en ook niet iets wat je normaal zou gaan lezen omdat het zo lang naar onderen gaat. Tegenwoordig zie je veel van die zijwaartse scrolls met daarin de producten, staat een stuk overzichtelijker.

Bedank voor de informatie, heb zelf een en ander aangepast, het vertalen van die paar zinnetjes moet mijn technische man doen bij die formulieren kan ik niet bij.
Wat betreft het inklappen van de zijkant, was ik ook al mee bezig, maar het is een Amerikaans template wat niet makkelijk te veranderen is.

Retourneren is 7 dagen, dat is tegenwoordig meen ik verplicht 14 (werk)dagen.

Orders and returns? Ik meende dat het een Nederlandse website was.. Misschien handig even te vertalen

Ik kan ook niets vinden over verzending, op de plaatjes in het begin na. Dus dan maar even een proefbestelling plaatsen, want ja, wil toch weten wat het me allemaal gaat kosten. Ik zie dat er geen mogelijkheid is tot betalen achteraf - of ik moet eroverheen kijken. Dat is ook wettelijk verplicht. En er word geen belasting gerekend over verzendkosten, wat dus betekend dat je die voor eigen rekening neemt? Er staat trouwens bij de betaalopties naast PayPal een linkje genaamd What is PayPal? Lijkt me ook handig dat weer even te vertalen (en dus de juiste link erbij zoeken), want je is Nederlands. Ik kijk nu ook even naar boven en zie dat Mijn Winkelwagen blijkbaar My Cart heet.. Ook weer even vertalen.



Al met al dus even de verplichtingen nakomen, en vooral de voorpagina wat aanpassen. Het komt namelijk erg onprofessioneel over. Ook de footer is niet netjes, een aparte pagina voor merken staat veel beter.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback winkel: http://www.sexy-lingerie-webwinkel.nl

7
Fiend schreef:
Elecs schreef:
Thuiswinkel.org ofzo verplicht 14 dagen ;). Misschien dat je het daarom gemeende? hehe
Ik dacht het ergens hier op het forum te hebben gelezen, maar zou goed kunnen dat ik inderdaad iets verkeerd heb gelezen. It happens.. :roll:
Shit happens too! maareuh. ik bied zelf 10 dagen aan. Is ook prima, zowel voor mij als mijn klanten :)
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.