Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

1
Goede avond allemaal

Ben op zoek naar tips met betrekking tot marketing, conversie optimalisatie of wel verbeteringen voor onze webshop http://www.koopcadeau.nl
Wij hebben zeker 2 to 3000 kijkers per maand als niet meer is.
Wij bestaan bijna 3 jaar en leven kan nog niet.

Graag Hulp wij willen tenminste per dag 10 orders halen.

Mvg koopcadeau

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

2
Goed dat je hier het topic ook hebt geopend. Zo kan je van alle forumleden (opbouwende) kritiek krijgen op je website.

Op verschillende plekken op je website valt op dat er (nog?) Engelse termen worden gebruikt. Met name bij het bestellen en in het menu onderaan op de pagina.

Ook zou je je Over Ons pagina kunnen optimaliseren. Maak de geschiedenis minder belangrijk en vertel (kort en bondig) waarom bezoekers bij jou zouden moeten kopen.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

3
WebwinkelMeerwaarde schreef:Goed dat je hier het topic ook hebt geopend. Zo kan je van alle forumleden (opbouwende) kritiek krijgen op je website.

Op verschillende plekken op je website valt op dat er (nog?) Engelse termen worden gebruikt. Met name bij het bestellen en in het menu onderaan op de pagina.

Ook zou je je Over Ons pagina kunnen optimaliseren. Maak de geschiedenis minder belangrijk en vertel (kort en bondig) waarom bezoekers bij jou zouden moeten kopen.
Waar precies welke menu ik kan het niet terug vinden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

6
Het blokje met voordelen valt niet erg op. Zorg ervoor dat er concrete klantvoordelen duidelijk zichtbaar zijn op de website (gratis verzending en morgen thuis)

Klein detail: In de chatmodule staat chat ME ons

de "verkoop" stempel is niet heel logisch: uitverkoop, aanbieding, of sale, etc. zou logischer zijn.

Een aantal details in je algemene voorwaarden kloppen wettelijk gezien niet: o.a. restitutie na 30 dagen.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

7
"shoppen was nog nooit zo leuk geweest"

het is naar mijn idee
'shoppen was nog nooit zo leuk" of "shoppen is nog nooit zo leuk geweest"

Verder is het vooral zo dat ik de meerwaarde van hier iets kopen echt niet zou zien....ik zou zelf de producten dan wel direct via alibaba halen... En het aanbod is ook weer niet zo groot dat ik er daarom wezen moet. En ook niet op een andere manier dat ik graag hier zou bestellen (ik zou dat wel doen als het bijv persoonlijker is, nu kreeg ik gelijk een onpersoonlijke indruk - daarbij helpt al die engelstalige termen inderdaad ook niet - en dacht ik dus gelijk aan om maar even te kijken op alibaba...) - maar goed dat is grotendeels natuurlijk erg persoonlijk.

 
Chocolade. Puur, eerlijk & lekker. Chocoladeverkopers.nl

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

9
http://www.koopcadeau.nl/heren/zilveren ... heren.html

Een massief zilveren armband (98 gram) voor €11,95 is echt een koopje, alleen de huidige dagwaarde van het zilver is al bijna €70,-!!!
En dan heb je ook nog een 18k goud vergulde variant, eveneens voor €11,95

Met zulke producten klik ik heel snel weg...

Zorg dat de informatie klopt die op je website staat!
(als de info wel klopt, koop ik graag de complete voorraad armbanden!)  ;-)

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

10
Koopcadeau schreef:
WebwinkelMeerwaarde schreef:Informatie Daarnaast wordt er ook een Engelse opmerking weergegeven als ik op een lege winkelmand klik. Ook de term Checkout is niet handig (mijns inziens)
Top we gaan dit veranderen.
Voor de rest is het wel allemaal goed?
Om kopers te trekken
De website staat vol met Engelse woorden. Bekijk je je eigen website wel eens?

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

12
Koopcadeau schreef:wij danken jullie voor alle tips en advies.
Graag horen wij als jullie meer dingen zien op de site of wat we nog kunnen verbeteren voor meer verkoop.
Of producten wat mensen wel sneller kopen en aantrekken.
Ik zou beginnen met het aanpassen van de reeds genoemde zaken. Op die manier toon je ook dat je (snel) iets doet met de opmerkingen, waardoor forumleden eerder bereid zijn je van meer advies te voorzien.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

14
Beste Forum leden,
 
Wij willen jullie nogmaals bedanken voor alle tips en kritiek wat jullie ons hebben geven wat onze webshop www.koopcadeau.nl betreft.
Wij hebben jullie advies serieus genomen en wij zijn meteen aan het werk gegaan.
 
Hieronder vermelden wij de verbeter punten:
 
Over ons(Aangepast)
Engelse Termen(Aangepast)
Logo/Slogan(Aangepast)
Algemene voorwaarde(Geheel aangepast)
Welkom bij onze online webshop(Aangepast)
Verkoop(Aangepast naar Uitverkoop)
Side banner Onze Service(Aangepast)
Verzending(Aangepast duidelijk aangegeven)
Prijzen(wat mogelijk was is ook aangepast)
 
Wat we nieuw hebben toegevoegd aan onze webshop is het volgende:
 
Keurmerk(Aangeschaft en goedgekeurd)
Inloggen via Facebook
 
Mochten er verdere suggesties zijn dan vernemen wij dat graag 
 
Mvg Koopcadeau Team

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

17
Dit is een stuk beter. Veel punten zijn goed opgepakt.

Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de verkoper.
Helaas werkt het niet zo. Totdat de klant het product ontvangt, ben jij verantwoordelijk.

ALGEMENE VOORWAARDEN
Bij het ruilen/retourneren van een artikel: correspondentie verloopt per email, het is uw eigen verantwoordelijkheid dat wij uw juiste emailadres hebben. De aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 14 dagen na verzending bij ons binnen zijn. De 14 dagen gaan in op de eerste dag dat u de goederen ontvangt. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden geweigerd. Let op: niet elk artikel kan worden geruild zoals sommige aanbiedingen.
Wij zullen uiterlijk binnen 5 werkdagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren.
Dit stukje klopt wettelijk gezien ook niet helemaal.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

18
WebwinkelMeerwaarde schreef:Dit is een stuk beter. Veel punten zijn goed opgepakt.

Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de verkoper.
Helaas werkt het niet zo. Totdat de klant het product ontvangt, ben jij verantwoordelijk.

ALGEMENE VOORWAARDEN
Bij het ruilen/retourneren van een artikel: correspondentie verloopt per email, het is uw eigen verantwoordelijkheid dat wij uw juiste emailadres hebben. De aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 14 dagen na verzending bij ons binnen zijn. De 14 dagen gaan in op de eerste dag dat u de goederen ontvangt. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden geweigerd. Let op: niet elk artikel kan worden geruild zoals sommige aanbiedingen.
Wij zullen uiterlijk binnen 5 werkdagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren.
Dit stukje klopt wettelijk gezien ook niet helemaal.
Dank u voor dit bericht we zijn heel blij dat ons website nu beter is
De boven genoemde teksten kunnen wij wel aanpassen maar die hebben wij van onze webwinkelkeur merk gekregen(DIE ZOUDEN DE WETTEN WEL KENNEN DENK IK)
Want hoe het eerst stond werden wij 2x aan toe afgekeurd door hun.
Anders zullen wij nog is navraag doen bij het keurmerk 

Graag onze volgende vraag of u ook tips heeft om meer orders te krijgen en wat we kunnen doen om meer verkeerd dan 1500 p/m
mvg koopcadeau team

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

19
Wij zullen uiterlijk binnen 5 werkdagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren.
Dat betekent dus dat je eerst wacht op de retourzending. Je moet echter binnen 14 dagen na de retourmelding restitueren.

Verder lijkt het er op dat je alleen een een retourmelding via e-mail accepteert. Dit mag je niet verplichten. Het is aan de consument op op een manier onmiskenbaar duidelijk te maken dat het product wordt geretourneerd.

De algemene voorwaarden zelf (die je van Webwinkelkeur hebt gekregen) kloppen wel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Hulp voor webshop meer kopers krijgen!!

20
Wederom bedankt voor uw aanmerking.
Ik zag inderdaad dat daar een fout in zit die ik nog niet gezien had. Deze heb ik ook aangepast.

Verder werk ik met een stappenplan wat ik andere mensen ook kan aanraden maak een to-do lijst voor je webshop en ga dan die punten afwerken.
Op deze manier vergeet je geen dingen te doen.

Ik heb nog veel andere punten die ik moet afwerken maar ik zie wel duidelijk grote verbeteringen met wat we nu al hebben kunnen doorvoeren mede met goede tips van forumgenoten.

Als tip gaan wij ook pennen laten bedrukken met logo en deze met orders meegeven dit levert toch weer reclame op.

Mochten er nog meer aanmerkingen ofwel tips zijn om meer orders ofwel meer naamsbekendheid te genereren met de webshop dan verneem ik dat graag.

vriendelijke groet

Benjamin