myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert

1
Wij zijn net een paar dagen met myparcel.nl aan de slag, werkt prima tot zover, maar kan geen informatie vinden over wat te doen in het volgende geval:

Een verzendlabel is aangemaakt/aangemeld voor een klant. 
Klant annuleert bestelling. 

Hoe kan ik dit dan in myparcel.nl verwerken en de kosten gecrediteerd krijgen op onze factuur? Of moet ik dan in zulke gevallen contact worden opgenomen met myparcel?

Update - heb het al gevonden:

https://www.myparcel.nl/assets/document ... jan_16.pdf
De etiketten die via MyParcel worden aangemaakt zullen pas worden gefactureerd op het moment dat je de pakketten bij PostNL inlevert. Dit betekent dat het in het nieuwe systeem niet meer nodig zal zijn om de zendingen te crediteren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert

5
Ik dacht dat dit ook inderdaad al lange tijd zo was. Tijdens de lancering van een webshop heb ik veel test verzendingen aan moeten maken en die vervallen inderdaad allemaal zolang je ze niet laat scannen bij een inleverpunt. Dit was ruim een jaar geleden.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.