Hey iedereen,
Ik heb mijn webwinkel momenteel bij shoppagina. bij het orienteren waren we razendenthousiast hierover en hebben we een abbo genomen. Nog steeds ben ik erg tevreden, maar naarmate de webwinkel loopt merk ik toch dat er bepaalde dingen ontbreken. Zo kan ik wel facturen aanmaken, maar geen retouren verwerken. Dat is geen ramp, maar was in het begin wel even vervelend. Ik kan ook maar 1 bedrag aan verzendkosten invoeren. Ik hanteer nu dus voor elk gewicht het tarief pakketpost van 6,75 . Maar dat wordt ook berekend als iemand een bikini koopt van 15 euro bijvoorbeeld die gewoon door de brievenbus past. Dit kost denk ik ook wel klanten en had liever gezien dat ik wat meer kon met verzendkosten.
Inmiddels heb ik eens rondgekeken op websites van webwinkels en heb ook opties gezien zoals twitter op je webshop, maar ook een layout met 2 balken (zowel links 1 als rechts 1)
Dit zijn dingen die ik toch wel mis bij Shoppagina.
Ook was er een bug met de kosten berekenen voor rembours. Dit zou verholpen worden maar is niet gedaan.
Ik ben me nu dus aan het orienteren voor een nieuwe hosting. Heb al topics hier gelezen maar jeetje wat veel aanbieders!
Ow en nog een belangrijke eis.... ik wil op een niet al te moeilijke manier helemaal zelf kunnen vormgeven.
tips zijn dus zeker welkom!
Welke software leverancier?
1
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 28 juni 2011, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verduidelijkt.
Reden: Titel verduidelijkt.