[parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

1
Hallo,

Een goede maand geleden heb ik een webwinkel opgestart, wij verkopen allerlei dames-en herenparfums.
Graag zou ik jullie mening willen over mijn webwinkel.
Hebben jullie misschien nog tips, advies, zouden jullie iets anders doen of veranderen ?
(ons assortiment is nog niet zo uitgebreid omdat ik pas begonnen ben, daar komt later wel verandering in ...)

Alvast bedankt! :)

http://www.parfumdeluxe.be

Re: Beoordeling webwinkel

2
Kijk even naar je teksten...staan een paar dingen in die je zou kunnen wijzigen.

Op de pagina waarop je binnenkomt:
- 'dames-en herenparfums moet zijn 'dames- en herenparfums'
- 'vraag en antwoord' even een linkje naar de pagina onder zetten, deze staat nu onderstreept en dan wordt er vaak verwacht dat het een link is naar de pagina die je noemt.
- 'Moesten er nog vragen zijn dan kan u ons steeds telefonisch bereiken of via email.'
Deze zin zouden wij in Nederland anders formuleren.
- Op deze pagina spreek je de bezoekers de ene keer met 'u' aan en daarna met 'je'. Misschien even een lijn in aanbrengen.
- Smiley op de pagina, dit zou ik zelf niet doen.
- 'voordelige prijzen', moet dit niet 'lage prijzen' zijn?

Let op dat je op je vraag en aanbodpagina de klant aanspreekt met 'u' en met 'U', deze laatste is in Nederland fout, die heeft een andere betekenis.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

5
Jeetje mijn geurtje staat daar voor €40 heb m vorige maand voor €80 gekocht :(

Wat ik mis is een 'Home' knopje.
Ok zou het fijn zijn als de verzendkosten eerder in het bestelproces zichtbaar zouden zijn. Dus als je iets in je winkelwagen doet dat de verzendkosten er dan meteen bij in komen te staan ;)

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

6
Dat is misschien een goed idee Veke! en je hebt gelijk ja, is bij ons 21% , ga het veranderen :o


Wat de verzendkosten betreft, ik had dat ook zo gewild, maar bij deze webshop is dat zo automatisch dat verzendkosten pas later vermeld worden :|
moet je je geurtje volgende keer bij mij kopen he :D

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

7
Missy Sieraden schreef:J
Wat ik mis is een 'Home' knopje.
;)
Ik weet niet of ik dit op elke pagina erbij kan zetten, maar als je bovenaan op webshop klikt kom je ook op de homepagina :wink: kan misschien wel de naam webshop veranderen in home ....

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

8
Ja zou ik persoonlijk wel doen.
Je hebt webshop en producten naast elkaar staan. Ik zou in eerste instantie denken dat als ik op webshop klik in naar de webshop ga dus waar de producten ook staan. Nu is het voor mij wat dubbel (kan ook aan mij liggen hoor ;)). Maar als je 'webshop' 'home' noemt dan is het echt duidelijk denk ik :D

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

10
Ik vind je header erg druk

Ik zou de categorieen allemaal hetzelfde maken met hoofdletter en de rest kleine letters. Het staat wat rommelig nu.

Ik vind het persoonlijk makkelijker shoppen als ik ook daadwerkelijk direct artikelen krijg als ik op een categorie klik. Nu krijg ik eerst een waslijst merken.
Vraag in deze is, zijn je klanten altijd gericht op zoek naar een bepaald merk of niet? Ik heb geen idee ik ben je doelgroep niet haha

Vraag en antwoord: Zowiezo moet zijn sowieso

Geen Mister Cash?

Verplicht aanmelden vinden veel shoppers nog steeds niks. Zou dus mooi zijn een aankoop zonder account te kunnen doen.

Waarom geen ...@parfumdeluxe.be mail adres?

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

11
De catagorieen heb ik aangepast.

Wat vindt je dan precies druk aan m'n header ?

Die waslijst is echt wel nodig, de meeste klanten zijn echt op zoek naar hun favoriete geurtje van een bepaald merk, ik kan moeilijk bv alle damesparfums zomaar door mekaar zetten, dat zou pas slordig overkomen. :P

De mogelijkheid 'mister cash' kunnen we helaas niet toevoegen, we hebben wel visa/mastercard.

Omdat we de klanten ook de mogelijkheid bieden om te betalen na ontvangst, laat ik ze liever een account aanmaken, zo beschik ik over hun gegevens, indien ik ze nodig moest hebben bij bv wanbetaling.

Wij hebben natuurlijk een mailadres: info@parfumdeluxe.be , ik was dat vergeten aan te passen. :o

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

17
Ik vind het wel een mooie site. Genoeg info. Wellicht zijn de tekstpagina's wat saai, maar daar zijn het tekst pagina's voor. Waarom heb je voor de kleur zwart gekozen voor de buttons eigenlijk? Zou je de knoppen niet ietsje luxer maken, gezien ook je naam (parfumdeluxe)..
Oriënterend om webwinkel te starten...alle hulp is welkom :)

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

18
Missy, onderaan staan al de produkten die in aanbieding zijn, als ik er nog meer ga bij zetten, dan gaat het te druk worden, vrees ik :|

e com pro, dat valt inderdaad eens te proberen. :)

Vedet, het is inderdaad veel tekst/uitleg, maar ik heb dit bewust gedaan, omdat teksten beter opgenomen worden onder google.
Ik heb helaas maar keuze uit de standaardkleuren zwart, bruin, felblauw ....voor de buttonkleuren.
Had ook liever een ander kleurtje gehad, maar dat gaat blijkbaar niet bij deze webshop :|


bedankt voor jullie meningen !

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

20
@ eCom Pro
inderdaad, dat kan ik zelf niet, er zitten enkel standaardtemplates in het pakket, voor meer uitbreiding moet ik een duurder pakket kiezen, maar dat zie ik voorlopig niet zitten omdat ik nog maar net begonnen ben met mijn webwinkel.
Achtergrondkleuren, tekstkleur en logo kan ik wel aanpassen

@Missy, ik heb nu een fotootje van geurtjes op de header gezet, vindt je dit beter ...is dit niet te druk ? :roll:

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

21
fleurtje2000 schreef:@ eCom Pro
inderdaad, dat kan ik zelf niet, er zitten enkel standaardtemplates in het pakket, voor meer uitbreiding moet ik een duurder pakket kiezen, maar dat zie ik voorlopig niet zitten omdat ik nog maar net begonnen ben met mijn webwinkel.
Achtergrondkleuren, tekstkleur en logo kan ik wel aanpassen
Jammer. Zodra je kunt omschakelen naar een pakket waar je meer mee kunt.
@Missy, ik heb nu een fotootje van geurtjes op de header gezet, vindt je dit beter ...is dit niet te druk ? :roll:
Wanneer je de header rustiger wilt maken zou ik de patronen achter de tekst verwijderen of vervangen voor een rustiger patroon.
http://ecompro.nl/
http://ecomblog.nl/

Re: [parfumdeluxe.be]Beoordeling webwinkel

30
geen probleem! maak wel eerst een afspraak!
De g en de m moeten met hoofdletter :)
Wij zijn een online webwinkel, dus hoeven we geen handelspand te huren, geen personeel aan te nemen, geen nutsvoorzieningen te betalen enz ...
Daardoor kunnen we de kosten drukken
Okk het dubbele van de online webwinkel weer ;)

Plus, hoe gaat het als jullie zo hard groeien en wel personeel nodig hebben? Schiet de prijs dan omhoog? :P
Door wie wordt mijn pakje geleverd ?
De bestellingen worden geleverd door Taxipost 24u
In Nederland ook?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!