Klantenbestand opzetten welke software (mac os x)

1
Ik ben bezig met een kleine website/webshop en een van de zaken die belangrijk zijn is een klantenbestand.

Nu zijn er vele mogelijkheden van excel/numbers tot aan bv bento (ik draai mac)

Ik wil iets waarbij ik behalve de naw gegevens ook de factuurnummers, bestellingen, betalingsherinnering, wel/niet betaald etc

Ik lees jullie ervaringen met interesse.

Re: Klantenbestand opzetten welke software (mac os x)

2
Hier is het één met de beheerzijde van de webwinkel. Misschien bestaan er wel andere oplossingen, maar dit vind ik toch het meest praktische...en werkt vanaf elke computer/iPad noem maar op. Ik bedoel dus dat mijn klantenbestand in de database van de webshop staat, en ik daar vanuit de beheersite mee kan werken.

Wat wil je precies doen met je klantenbestand? Heb je op een eisenlijstje?

Re: Klantenbestand opzetten welke software (mac os x)

3
Op dit moment ben ik bezig met Bento en so far so good zij het dat in volledig geintegreerd is met mac software wat erg handig is.

Ik ben nog bezig met het ontwerpen van een factuur in Bento en deze te koppelen zodat je razendsnel de gegevens van de klant kunt bekijken.

Ik draai niet met professionele webshop software vandaar dat ik voor deze route ga.

Wanneer eea. succesvol is verlopen laat ik het weten want ik ben niet de enigste die hiermee te maken krijgt mn als je mac draait.