Vast telefoonnummer

1
Hallo allemaal,

Lees in diverse onderwerpen dat een mobiel nummer op je site onprofessioneel over kan komen. Wij hebben echter geen vaste lijn thuis.

Zouden jullie voor de webwinkel adviseren om toch eenvaste lijn 'aan te schaffen'? En waarom?

Thx

Re: Vast telefoonnummer

2
Vedet schreef:Hallo allemaal,

Lees in diverse onderwerpen dat een mobiel nummer op je site onprofessioneel over kan komen. Wij hebben echter geen vaste lijn thuis.

Zouden jullie voor de webwinkel adviseren om toch eenvaste lijn 'aan te schaffen'? En waarom?

Thx

Een vast nummer op de site geeft al een betrouwbaarder gevoel op de klant. Ik maak gebruik van een voipcentrale waar ik een vast nummer heb voor een paar euro per maand. Deze staat altijd doorgeschakeld naar mijn mobiel. Je hoeft er dus geen vaste lijn voor te hebben.

Danny
http://www.feetthis.com Sokken in 28 prachtige kleuren - Gratis verzenden

Re: Vast telefoonnummer

4
Thx. Dit klinkt als een makkelijke oplossing!!

Is dit om het even welk bedrijf je hiervoor selecteert of zijn er echt wezenlijke grote verschillen?
Oriënterend om webwinkel te starten...alle hulp is welkom :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Vast telefoonnummer

6
Hier ook voip telefonie. Mijn directe nummer staat doorgeschakeld naar mijn mobiel als ik zelf niet op kantoor ben.

Doorschakelen kost wel wat. Je betaalt het tarief voor bellen naar mobiel (of naar vast als je naar vast doorschakeld uiteraard). Bellen naar mobiel is bij de meeste aanbieders niet zo duur.

Re: Vast telefoonnummer

7
Ik zie dat bijvoorbeeld skype 22 cent per minuut vraagt voor bellen naar mobiel. Best prijzig vind ik. Vandaar dat ik mij afvraag wat andere hier voor betalen.

Re: Vast telefoonnummer

8
Ik heb internet via XS4ALL en er meteen een vast telefoonnummer bij genomen voor €5 per maand. Vaste telefoon op het modem aansluiten en eventueel nog wat instellen en klaar is Kees. Belkosten zijn minimaal want ik wordt voornamelijk gebeld op dit nummer.
http://www.cardexchange.com - Magic the Gathering en meer