Tiny Heroes, stelt zich voor

1
Beste lezers van het forum,

Hierbij stel ik mij graag voor.
Mijn naam is Essiena en met een partner ben ik drie jaar geleden de webwinkel Tiny Heroes begonnen.

Een webwinkel beginnen heeft heel wat voeten in de aarde en na aardig wat zoekwerk hebben wij na drie jaar onze webwinkel aardig op de rit. Uiteraard zijn er zeker een hoop verbeteringen mogelijk en daarom ben ik ook op het webwinkel forum terecht gekomen.

Tiny Heroes is een webwinkel, gericht op de consument, gespecialiseerd in kinderbeddengoed. Naast kinderbeddengoed leveren wij ook een groot assortiment gerelateerde producten zoals kinderkamerlampen, slabben, wikkelcapes, etc.

Zo nu snel verder naar alle interessante topics op het forum :)

Re: Tiny Heroes, stelt zich voor

3
Welkom!

Ik denk toch dat iedereen het hier niet kan laten om meteen de website door te spitten ook al is dit het voorstel topic :)

Zonder een zeikerd te zijn, wil ik even snel 3 dingen vermelden:
Alle prijzen op de website van Tiny Heroes zijn prijzen in euro's inclusief 19% BTW
Kan ik bij jou nog tegen 19% kopen? Fijn! :)
Producten die u bij Tiny Heroes bestelt kunt u met een geldige reden binnen 7 werkdagen na aflevering onbeschadigd, ongebruikt en in orginele verpakking retour sturen
Je linkt zelf naar de website van consuwijzer maar een consument dient binnen 7 werkdagen aan te geven dat hij/zij het product wil retourneren. Daarna mag deze het nog binnen een redelijke termijn retour sturen. Het hoeft dus niet binnen de 7 werkdagen alweer bij jou retour binnen te zijn.
Wanneer u gebruik wenst te maken van dit recht dan zal het volledige orderbedrag, exclusief de eventueel door u betaalde verzendkosten,binnen 30 dagen worden terug betaald
Nope, mocht de consument onder jouw franco levergrens hebben gezeten en verzendkosten hebben betaald, dan dien je ook deze te retourneren. Kost jou geld inderdaad omdat je wel deze kosten hebt gehad maar dat is "ondernemersrisico".

Ik denk dat de consumenten vandaag de dag ook heel goed de spelregels weten. Als ik dan de voorwaarden lees dan zou ik als consument verder gaan zoeken.

Edit:
Consumenten mogen zonder reden retourneren.
Een achteraf betaalmethode is verplicht.
Het verzenden is voor jouw risico, dat is niet het probleem van de klant.
Geen SSL, dat is wettelijk verplicht.

Mijn excuses, ik begon de reactie met 1 punt maar na het verder lezen klopt er echt helemaal niets aan de voorwaarden. (terwijl je wel refereert naar de website van consuwijzer).
Gebruik bijvoorbeeld de voorwaarden voor webwinkels van de KvK of keurmerken zoals het Webshop Keurmerk.