52
door Sherrief
Ik heb gegarandeerd de goedkoopste verzendmethode voor je, als je wilt versturen via een betrouwbaar netwerk (PostNL). Alleen DHL is goedkoper, echter komen je pakketten dan pas na 3 dagen aan.
Ik verstuur voor €5,10 per pakket tot 30 kilo via PostNL via dit bedrijf (tarief bij >500 zendingen en <1000). Uiteraard met Track & Trace en een koppeling met je webwinkel (in mijn geval Magento), om direct zendingen aan te kunnen maken. Vervolgens je labeltjes uitprinten en opplakken. Werkt allemaal erg prettig en goedkoper dan bij PostNL een contract aangaan.
Een ander groot voordeel van dit bedrijf is dat als je iemand anders doorverwijst en diegene wordt klant, dan krijg je voortaan €0,10 cent per verzending die de doorverwezen persoon aanmaakt op je account gestort! Als je dus even doorrekent kan dit flink oplopen! Bij bijvoorbeeld 5 doorverwezen personen die ieder 1000 pakketten per jaar versturen, komt dit neer op €500,- euro per jaar korting op je eigen verzendingen! Dat is dan ook meteen de reden dat ik dit hier plaats..
Het lastige is wel dat je doorverwijzing pas telt, als iemand via een speciale link (die je eigenlijk moet toe mailen) is doorverwezen. Als je dus vrijblijvend meer over deze verzendmethode wilt weten, stuur me <*Weggeknipt door moderator*>
Belangrijk om even te weten is dat dit gewoon puur een gunningsfactor is die we denk elkaar hier allemaal moeten geven.. De €0,10 cent die ik er per verzending aan verdien zijn marketingkosten voor het bedrijf die zij uitbetalen aan mij en zullen niet worden opgeteld bij jouw verzendkosten! (Je krijgt ook geen hogere prijs, alle staffelprijzen staan vast).
Even kort nog de voordelen:
- Bezorging vind plaats binnen 24 uur. Ook op zaterdag.
- Alle pakketten tot 30 kg en tot een formaat van 100 x 70 x 50 cm kunnen worden verzonden voor een vast voordelig tarief. Tegen een meerprijs van € 2,00 kunt u pakketten tot 175 x 78 x 58 cm versturen.
Retourservice.
- Een overzicht van al jouw pakketten (en hun status) op jouw persoonlijke pagina.
- Track & Trace informatie kan automatisch worden gemaild via het systeem in jouw eigen look&feel.
- Betaling maandelijks achteraf.
- Mogelijkheid tot integreren in jouw eigen back office systeem.
- Persoonlijk account manager die al jouw vragen kan beantwoorden.
- Mogelijkheid tot het ophalen van de zendingen.
- Mogelijkheid tot het versturen naar het buitenland (EU).
- Gratis verzendetiketten.