Shops united

1
Beste collega's,

Ik heb contact gehad met Shops united en die hebben mij een aanbod gedaan waar ik van denk ja dat kan wel eens mooi zijn. Ik heb altijd verzonden via dpd en tnt gewoon voor de normale tariefen. dacht dat ik veelste weinig pakketjes heb voor onderhandelen.

nu is mijn vraag hoe is jullie ervaring met hun ?

zijn er nog andere bedrijven die het goed koper doen.

zij kwamen met een offerte van 5,20 exl btw van 0 - 1200 paketten perjaar maar dat is het standaardste wat ze hebben.

Als ik het gewoon doen via mijn normale dpd shop betaal ik 5,95 incl dit is met handtekening, verzekering en 2 keer aanbieden.

enige nadeel is dat ik niet op maandag kan brengen, geen 24 uurs service hebben en dat ze niet op zaterdag bezorgen.

Ik verstuur ongeveer 50 pakketjes per jaar kan meer of minder zijn.

volgende vraag wat moet ik mijn klant nu laten betalen die 5,20 of 6,29
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl

Re: Shops united

2
henze schreef:Beste collega's,

Ik heb contact gehad met Shops united en die hebben mij een aanbod gedaan waar ik van denk ja dat kan wel eens mooi zijn. Ik heb altijd verzonden via dpd en tnt gewoon voor de normale tariefen. dacht dat ik veelste weinig pakketjes heb voor onderhandelen.

nu is mijn vraag hoe is jullie ervaring met hun ?

zijn er nog andere bedrijven die het goed koper doen.

zij kwamen met een offerte van 5,20 exl btw van 0 - 1200 paketten perjaar maar dat is het standaardste wat ze hebben.

Als ik het gewoon doen via mijn normale dpd shop betaal ik 5,95 incl dit is met handtekening, verzekering en 2 keer aanbieden.

enige nadeel is dat ik niet op maandag kan brengen, geen 24 uurs service hebben en dat ze niet op zaterdag bezorgen.

Ik verstuur ongeveer 50 pakketjes per jaar kan meer of minder zijn.

volgende vraag wat moet ik mijn klant nu laten betalen die 5,20 of 6,29
Ik begrijp je berekening niet.

5,2 excl bij shops united. Standaard.
4,92 bij dpd. Verzekerd met handtekening.


Als jij die 5,2 euro die jij betaald aan verzending door de klant wilt laten betalen, zal jij je klant 6,29 moeten laten betalen. Immers moet jij btw afdragen over de verzendkosten. Laat jij je klant 5,2 betalen, dan houd je 4,29 over en maak je dus 5,2 - 4,29 = 0,9 verlies.

Re: Shops united

3
5,20 +21% is 6,29

dpd betaal ik 5,95 incl btw

a snap hem al .. bedankt.. beetje laat.. :P
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl

Re: Shops united

4
henze schreef:5,20 +21% is 6,29

dpd betaal ik 5,95 incl btw

a snap hem al .. bedankt.. beetje laat.. :P
Dus dpd is toch goedkoper ?
Toch maar bij dpd blijven dan? ;)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Shops united

5
mmm, ik ben niet meer zo tevreden met shopsunited!

De tarieven zijn per 01-01-2014 met 18 cent per pakket en nieuw, ze rekenen nu per factuur 2,50 euro administratiekosten! In een periodetijd van 10 dagen heb ik 3 facturen gekregen en dus totaal 7,50 euro administratiekosten. Dit tikt per maand wel aan, want ze sturen dus niet 1x per maand een factuur, maar om de haverklap.

Wat een onzin die administratiekosten, wees dus gewaarschuwd!
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!

Re: Shops united

7
Belachelijk, wil je correct en normaal werken doe je dat per maand. Ben blij dat ik nooit met hun in zee gegaan ben. Sowieso zoveel geld vragen voor administratiekosten is te idioot.

Re: Shops united

8
Inderdaad eens gaan kijken naar MyParcel. Verzenden via PostNL. Ik heb het echt niet staan op GLS/DPD etc. Als consument al helemaal niet. Nu ook weer, gister iets besteld in een webshop, waar staat dat het binnen 1 werkdag wordt geleverd. Gistermiddag emailtje, was afgeleverd bij hun bezorger. Ik de track&trace bekijken, nee hé, GLS >.>. Ja hoor, levering pas op a.s Dinsdag. Daar gaat m'n luie zondag om lekker met m'n nieuwe 3DS te prutsen.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Shops united

9
GLS is de ergste van allemaal! Ik heb leveranciers die ermee verzenden en gewoon pakketten die verdwijnen. PostNL, DPD en DHL heb ik weinig tot geen problemen mee.
Ergste vind ik met PostNL is dat zij presteren dat als iets op vrijdag verzonden is dat het gewoon dinsdag aankomt. Hun antwoord: "Ja, sorry het heeft langer in het sorteercentrum gelegen".
Wat een excuus!

Re: Shops united

10
Dat soort dingen zal je met UPS niet ervaren, maar daar betaal je ook voor.
PostNL is vooral interessant als je veel B2C levert.

Met GLS overigens geen problemen meer de laatste jaren, veel toeleveranciers maken hier gebruik van vanuit de EU. Elke keer met 2 werkdagen binnen en vriendelijke chauffeur.

Re: Shops united

11
Be-Slank schreef:mmm, ik ben niet meer zo tevreden met shopsunited!

De tarieven zijn per 01-01-2014 met 18 cent per pakket en nieuw, ze rekenen nu per factuur 2,50 euro administratiekosten! In een periodetijd van 10 dagen heb ik 3 facturen gekregen en dus totaal 7,50 euro administratiekosten. Dit tikt per maand wel aan, want ze sturen dus niet 1x per maand een factuur, maar om de haverklap.

Wat een onzin die administratiekosten, wees dus gewaarschuwd!
Beste Be-Slank,
Bedankt voor deze kritische noot.
Shops United heeft besloten om de administratie kosten NIET langer meer in rekening te brengen aan al zijn leden.
Excuses voor dit ongemak
Met vriendelijke groet
Shops United
Erik Langendoen