DrWeb is een voorbeeld van "wiens brood men eet diens woord men spreekt".
Hij is een oud-collega.
Ik heb de site van DrWeb bekeken, maar hij heeft dezelfde problemen als ik 3 artikelen naast plaats.
http://www.webwinkel-templates.be/index ... 01&lang=NL
Als je als verkoper de aanval opent op je klant toon je je zwakte oftewel onkunde! Mijn problemen worden niet goed opgelost, want anders had ik mij niet tot dit forum hoeven te wenden. Uit het bericht van Logivert blijkt dat ik lieg. Ook in een e-mail werd gesproken over dat ze niet op de hoogte van mijn problemen waren, terwijl ik op het forum zei dat de geboden oplossing niet goed was.
Ik ben jarenlang klant bij R. geweest. Dit heb ik vorig jaar betaald:
Dataverkeer: 20 GB per maand - schijfruimte 1.580 MB per maand
Domeinnaam EUR 17,50 per jaar
Eigen IP adres op server EUR 22,50 per jaar
SSL certificaat EUR 55,50 per jaar
Prof hosting EUR 229,50 (is nu zelfs EUR 255) per jaar
Ik had te weinig gehad aan 20 GB per maand, dus ik had zeker 20 GB per maand bij moeten kopen.
Ik betaal nu:
Dataverkeer: 250 GB (!!!!) per maand - schijfruimte 2 GB per maand
Domeinnaam EUR 1,95 per jaar
SSL certificaat EUR 42,00 per jaar
Hosting EUR 1,50 per maand
Maar om een lang verhaal kort te maken. Vanavond heb ik een site online gezet zonder beveiligingscertificaat, maar ook hierbij lukt het niet om te registreren. Ik heb weer gebruik gemaakt van template Ace. Ik heb het zelfs uitgetest op een andere computer met een ander besturingsprogramma (Apple).
Vanavond heb ik een andere website online gezet. Deze site is zonder beveiligingscertificaat en ook bij deze site lukt het niet om te registreren.
Ik word geen lid van een forum, waarop ik niet mag zeggen dat een oplossing niet gewerkt heeft, dus dat er nog fouten in de template zitten. Het idee alleen al dat ik moet vragen of mijn ban opgeheven wordt, omdat ik zo vervelend ben geweest
DrWeb, ik gebruik LV 6 en met MWW 5.5 Pro + had ik geen problemen.
Ik heb heus wel enige kennis van html, dat krijg je wel als je een programma 8 jaar lang gewerkt. Ik vind uw bericht naar mij toe behoorlijk denigrerend, maar het is positief dat u het zo opneemt voor uw vrienden van Logivert.
Het is uw hobby...dus misschien kunt u mij wel helpen! Hoef ik hier niet meer te zeuren.