Re: dhl for you

31
John7 schreef:
rzethof schreef:Voor 7.50 euro incl BTW kan je pakketjes afgeven bij een Kiala-punt waarna het als UPS Standaard verzonden wordt. Meer info: https://www.kiala.nl/rubriek-bedrijf-nl ... is-leveren
Super bedankt. Bij UPS betaal je slechts de helft!!! voor verzenden naar meerdere landen binnen de EU vergeleken met post nl: 10 kilo DUI: 25€ Post NL, en via UPS 12,50€.
Zo zijn er nog een aantal voorbeelden te noemen. Bedankt dit is handig.
Misschien beter shoppen, via MyParcel stuur je naar Duitsland voor €9. En dat tot 30kg en €500 verzekerd.

Dus nee, UPS is niet goedkoper. Oh en heb je meer dan 100 per jaar? €8,50. Etc.. Dus je gaat met staffel omhoog en wordt goedkoper.

Re: dhl for you

32
Duitsland was slechts een voorbeeld, het ging me meer om andere landen in Europa. Overigens weet ik wel van myparcel af, maar dat is pas voor later.

Re: dhl for you

33
Hoi, wij hebben met zowel PostNL, GLS, DPD als DHL For You gewerkt in Nederland. Sinds begin deze week met DHL For You. Loopt eigenlijk prima. GLS deed het ook zeker niet verkeerd. Had niet meer issues dan PostNL bijvoorbeeld terwijl het wel goedkoper is. PostNL en DHL zijn wel meer geaccepteerd door de consument zelf, maar beide partijen kennen ook hun issues. Hun klantenservice is vaak beroerd als er iets mis is met het pakket...

Re: dhl for you

34
John7 schreef:Ook aan het testen ...
Een tijdje geleden pakketje meteen de volgende dag bezorgd...

Gister pakketje afgeleverd, netjes opgehaald maar sindsdien al geen actie meer geweest (sinds gister 16:00).
Dat gaat dus waarschijnlijk gewoon PostNL worden voor die 75 cent meer, dit is gewoon troep.

Iemand ervaringen met DPD? Ziet er ook naar uit dat ze daar niet de volgende dag bezorgen..?
Dit verhaal van mij krijgt nog een leuk staartje....

Ik heb 1x gebeld en op hun site staat dat het 1 euro per gesprek kost, nu heb ik 14 minuten met ze aan de lijn gezeten (wachttijd.. gesprek duurde maar 30 sec) en krijg ik een rekening van 10 euro!! Wat een grappenmakers.. Gisteren al een mail gestuurd.. nog geen antwoord.
Hoe zulke bedrijven toch kunnen bestaan ik snap het niet.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: dhl for you

35
Hoi,
Ik verstuur zelf al jaren via Fedex buiten Nederland. het klopt wel dat voor een kleine webwinkel met weinig volume de prijzen hoog zijn. Maar het is wel mogelijk om met meerdere bedrijven onder 1 account te verzenden. Facturatie....etc blijft apart dus kan een andere niet zien wat je verstuurt.