Meesleepbeest schreef:Over de AV, deze richt zich nu wel uitsluitend op consumenten en niet tot bedrijven. je richt je echter op beide markten. Eigenlijk zou je er dus twee versies op na moeten houden, door de wijze van schrijven en prijzen in de eerdere opzet dacht ik dus al direct dat je je primair op bedrijven richtte. Deze AV spreken dat dus weer tegen en richt je je primair op consumenten. Als je je primair op consumenten richt moet je de prijsstelling in de shop omdraaien. In het groot inclsief btw en in het klein exclusief. Als je duidelijk twee AV hanteert kun je de prijs wel weer zo laten... Snap je m nog
Over wat verplicht is qua aanduiding van de prijs laat ik wel even in het midden, daar ben ik niet zeker van.
Ben middels goedgekeurd, heb het ook meteen toegevoegd aan de website.
Had wel nog gevraagd over de prijsaanduiding. Het moet duidelijk inclusief, exclusief zijn. Verder maakt het niet uit welke er groter is.
Algemene voorwaarde mag aangepast worden voor zakelijke klanten. Reactie qshop:
Het is mogelijk om naast de algemene voorwaarden voor verkopen via de webshop, extra voorwaarden voor zakelijk kopers te hanteren. Hierbij kan het recht van retour worden uitgesloten.
Homepage is een ander verhaal, moet daar nog wat aan doen. Als ik binnen kort wat meer tijd heb pak ik het wel goed aan.
Ga na advies van enkele leden ook de categorie structuur links van de webshop vermelden. Zal dit in de loop van deze maand doen.
Wil jullie bedanken voor de nuttige tips en noodzakelijke aanpassingen die ik moest maken.
Blijf hier zeker terugkomen.