31
Maar naast de onsite zaken die jullie allemaal nu aanroeren, bestaan er ook nog heel veel zaken die offline of op de achtergrond gedaan kunnen worden.

dan aan:

Een betere title en description per pagina.
Een betere url, ook per pagina, met daarin onder andere:
- naam van de categorie, naam van het product, en misschien nog de naam van de leverancier.

voorbeeld: http://www.inshapetoday.nl/home/product ... ne/nl.html

Maar ook je sitemap, laat daarin diezelfde gegevens terugkomen, dus niet alleen "stoelen" dan de naam van de stoel, maar "stoel, sidechair", naam van de stoel, naam van de maker/merk.

Zo wordt de site beter geïndexeerd, focus je meer op het product in combi met name/merk in plaats van heel breed "stoel" en zul je meer maar vooral waardevollere bezoekers krijgen die weten waar ze voor komen en wat ze willen. Je bounch rate zal lager uitkomen.

Overigens, ik zou geen stoel online kopen. Zeker niet als je praat over emotie, dat antiek met zich mee brengt. Zien, proeven, voelen, enz.

Ron
www.inshapetoday.nl Import export van voedingssupplementen. Eigen merk "Inshape Today" en tal van Amerikaanse merken.

Wij zoeken resellers, wij noemen dat Ambassadors. En die krijgen hele hoge kortingen.
Geen multi level marketing!

32
Hallo,

Deze artikelen verkopen alleen in een showroom: niemand gaat een kast oid van een paar honderd of duizen euro bestellen zonder dat ding in t echt gezien te hebben. Hoe je de website ook presenteert, dit verkoopt zo niet.
Oplossing: een echte winkel/ showroom waar klanten je kunnen bezoeken, naar aanleiding van datgene dat je in de webwinkel aanbiedt.

Succes!