Pakketten naar België? Welke vervoerder?

1
Wie weet er een betrouwbare vervoerder om (relatief lichte) pakketten naar België te versturen?

Het moet binnen 1 werkdag hier worden afgehaald en vervolgens gegarandeerd binnen 2 werkdagen afgeleverd worden bij de klant, liefst een depot of postkantoor waar het terecht komt als de klant of buren niet thuis zijn, en onder de 9 euro ex.BTW kosten.

Myshipper en Cheapcargo ken ik al (en hun tarieven), maar volgens mij kan het goedkoper 8) .

2
Het kan misschien wel goedkoper maar de grote vraag is hoeveel pakketten heb je op jaar basis naar België?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

3
Het is stijgende, maar de afgelopen maand had ik er 7, geen extreme hoeveelheden dus nog.

4
dan wens ik je veel succes... maar met nog geen 100 pakketten op jaar basis naar een bepaalde bestemming geef ik je niet veel kans dat ze je een superprijs gaan maken.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik weet misschien een oplossing voor je maar wat is relatief licht?

Als je ff aangeeft wat ze wegen dan kan ik misschien helpen

6
Meestal tot 2kg, maar wel pakketpost.

Ik wil alleen geen oude postzegels plakken ;) (ik zag het andere topic)

7
Hallo,

Voor € 8.60 het je het met onze postzegels aangetekend in België.

Ik begrijp wat je bedoeld met oude postzegels.

Wij hebben bijna alleen maar hoge waardes en het max aantal zijn 10 postzegels op een sticker geplakt.

Dus geen picasso,s op je pakket :D

8
Ik vind als ondernemer die de pakjes zakelijk verstuurt een rij oude postzegels niet zo representatief. Liever enkel een label met barcode erop.

Voor bijv. particulieren die via marktplaats / ebay handelen zijn die postzegels van jullie m.i. een interessantere optie.

9
Ik begrijp pcies wat je bedoeld, maar die zegels bieden wij niet aan....

Wij hebben enkel en alleen hoge waardes en dat ziet er niet goedkoop uit.

Als je wilt geef je mij een emailadres en dan stuur ik je een voorbeeld en dan zul je zien wat ik bedoel..

Re: Pakketten naar België? Welke vervoerder?

10
Wij versturen de pakketten via Bpost de belgische pakketdienst zoals TNT in Nederland. Zendingen kunnen dan bij het postkantoor worden opgehaald als mensen niet thuis zijn. De kosten hiervan bedragen rond 5 euro per pakket incl. Track & trace. Dit kan enkel icm het uitbesteden van uw e-fulfilment activiteiten
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 23 mei 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd
MCS Fulfilment, de totaaloplossing voor webwinkeliers.
E-fulfilment voor webshops. Opslag, inpakken en verzenden