SWProjects Feedback

1
Beste,

Ik ben sinds begin dit jaar gestart met een webwinkel in het verkopen van duurzame energie producten. Dit alles verkoop ik in een webwinkel genaamd SWProjects (http://www.swprojects.nl).

Echter heb ik het gevoel dat de klanten niet lang op de site blijven en er worden daarom vrij weinig bestellingen gedaan.

Nu ben ik benieuwd of dit ook deels aan de site zou kunnen liggen, of dat hier niks mis mee is.

Ik probeer het bedrijf draaiende te houden met de centen welk ik verdien met de producten, er is dus helaas haast geen budget voor marketing.

Ik ben benieuwd naar jullie belevingen.

Groeten,
Martijn Oosterbaan
SWProjects.nl

2
Als je geen budget hebt ben je niet eens zo gek bezig hoor. Dat mensen kort op de website zijn, tsja. Je verkoopt..... windmolens? Weet je, online geloof ik dat je alles kan verkopen hoor, maar windmolens.... Daar ga je inderdaad geen 2% conversie op halen. :-)

3
Beste,

Nee klopt, het is ook een "bijzonder" maar ook duurder product...

Vandaar dat ik ook mede aan het uitbreiden ben naar klein materiaal zoals gadgets, LED lampen, etc.

Waar ik ook wel benieuwd naar ben, je ziet tegenwoordig bijna elke webshop een keurmerk hebben. Bij bijvoorbeeld Thuiswinkel, etc.. Is dit nu echt nodig om vertrouwen te winnen van je klanten? Of om een betere plek als webwinkel te krijgen?

Groeten
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

4
Dit valt me direct op:

Op de index heet je iedereen welkom. "Welkom bij SWProjects"

Dat zegt eigenlijk helemaal niets over je webwinkel. In een paar seconden besluiten mensen om te blijven of niet. Ik zou dus direct duidelijk maken dat je windmolens verkoopt.

"De webwinkel voor windmolens" zou naar mijn mening beter zijn.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
@Webwinkelsucces, bedankt voor de tip.

Ik heb het een en ander aangepast, verder kwam iemand anders op het idee om bij de producten ook aan te geven wat je precies kan met 1000Watt windmolen, etc...

Voor mij zijn zulke dingen natuurlijk makkelijk te bedenken, een klant die er weinig verstand van heeft niet. Hier ga ik ook nog aan werken.

Alle tips zijn welkom :)

Groeten,
Martijn Oosterbaan
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

6
Inmiddels zijn we weer een stukje verder met de site.

Heb enkele dingen aangepast zoals de home pagina compacter gemaakt, duidelijker laten zien wat nu de bedoeling is.

Telefoonnummer + email link direct zichtbaar op de homepagina.

Inmiddels ook aangemeld bij de nodige startpagina's, en diverse andere website's.

Mijn vraag is wat kan er volgens jullie nog beter?

http://www.swprojects.nl
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.