hallo,
Nu mijn webshop bijna klaar is. Zoek ik nog een leverancier die allerlei soorten mandjes in verschillende maten verkoopt. Dit te gebruiken voor het maken van geschenkmanden en ontbijtmanden.
Indien jullie meer info weten over goede groothandelaars of webshops mogen jullie gerust hieronder reageren.
Alvast bedankt.
Re: leveranciers manden gezocht
3Ik ook natuurlijk, maar misschien zijn er forumleden die enige sites of groothandels kunnen aanraden
4Eénieder kan natuurlijk sites of groothandels aanraden. Uiteindelijk is het aan jou om de vooropgestelde voorwaarden en verwachtingen te bespreken met je leveranciers.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Misschien is http://www.hetmandenhuys.nl wat? Hebben een groot assortiment aan rieten manden! Misschien mogelijk om ze eens te contacten of er niet wat te regelen valt qua massa-inkoop?