2
Er zijn een aantal manieren om je webwinkel te promoten:
  • Adverteren met Google Adwords
    Nieuwsbrieven
    Zoekmachine optimalisatie zodat je winkel wordt gevonden in Google
    Persbericht maken
    RSS feeds
    De ouderwetse visitekaartjes
    Links aanvragen bij andere websites
Op www.webwinkel-beginnen.nl/webwinkel-promotie/ staan een aantal artikelen over deze onderwerpen.

Extra bezoekers voor uw webwinkel met article marketing

3
Een goede manier om uw webwinkel te promoten is het schrijven van artikelen op Leerwiki.
Leerwiki is een artikelensite die u kunt gebruiken om artikelen te schrijven over producten die u in uw webwinkel verkoopt. De artikelen worden geïndexeerd door Google, het artikel trekt lezers aan en via uw link (link naar uw webwinkel) ontvangt u extra bezoekers op uw website. Het schrijven van artikelen is een goede manier om aan gratis bezoekers te komen voor uw webwinkel. Tevens maakt u de bezoekers al een beetje warm door de informatie in uw artikel. En.. een 'opgewarmde' bezoeker converteert beter dan een 'koude' bezoeker!
Een hogere positie voor uw webwinkel in Google?
http://websitehogeringoogle.nl/vragen-tips

4
je kunt ook je webwinkel promoten en hoger in zoekmachines komen door klantbeoordelingen te vragen en op je site te publiceren. Daarmee verhoog je ook de betrouwbaarheid van je webshop en daarmee je omzet! Dit kan allemaal gratis op www.kiyoh.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Extra bezoekers voor uw webwinkel met article marketing

5
James schreef:Een goede manier om uw webwinkel te promoten is het schrijven van artikelen op Leerwiki.
Leerwiki is een artikelensite die u kunt gebruiken om artikelen te schrijven over producten die u in uw webwinkel verkoopt. De artikelen worden geïndexeerd door Google, het artikel trekt lezers aan en via uw link (link naar uw webwinkel) ontvangt u extra bezoekers op uw website. Het schrijven van artikelen is een goede manier om aan gratis bezoekers te komen voor uw webwinkel. Tevens maakt u de bezoekers al een beetje warm door de informatie in uw artikel. En.. een 'opgewarmde' bezoeker converteert beter dan een 'koude' bezoeker!
Bedankt voor de tip. Ik heb een artikel gemaakt op leerwiki voor mijn webwinkel

-----------------
Blitz Design T-Shirts

6
Voor webwinkels kan het erg interessant zijn om te adverteren met AdWords of Admarkt!

Adverteer met je Unique Selling Points en zorg ervoor dat de advertenties zo gericht mogelijk zijn en perfect aansluiten op de zoekopdracht van de bezoeker.

Verder wil ik jullie graag wijzen op onderstaande gratis video die verder ingaat op dit onderwerp!
P.S. Wilt u meer rendement uit uw online business halen?

Bestel nu het cursuspakket op: [url]http://www.onlinemarketingformule.nl/index.htm?a_aid=7[/url]

8
Kwam nog een nieuwe website tegen voor promotie van webwinkels webwinkelregister.nl.

Iemand hier ervaring mee? Persoonlijk vind ik het een mooie website.
Momenteel kun je je nog aanmelden voor 15 euro voor 12 maanden.

Ik had mij alvast aangemeld kreeg netjes factuur enz.. en heb al wat bezoekers ontvangen :)

voor de klikkers:
http://www.webwinkelregister.nl

Bezoekers aantrekken met een blog

9
Wat je ook kan doen om je webwinkel te promoten op internet is het starten van een blog. Zoals de meeste ondernemers wel weten is een blog een soort online krant met het laatste nieuws over dingen waar jij je mee bezig houdt.

Op een blog kun je naar hartelust berichtjes plaatsen over een onderwerp.

Als je het slim aanpakt, start je een nieuw blog op op Blogger.com, schrijf je dagelijks een berichtje over een product in je webwinkel en plaats je op je blog een linkje naar het product dat je via je webwinkel verkoopt.

Zo kun je niet alleen rekenen op een behoorlijke stroom extra bezoekers, maar ook een stijging van je webwinkel in zoekpagina's van Google behoort tot de mogelijkheden. En dat is natuurlijk mooi want een hogere positie in de zoekpagina's = meer opvallen = meer bezoekers.

Start dus vandaag nog met het openen van een gratis blog op Blogger.com!

Re: Webwinkel Promotie Links

10
Sinds vandaag ben ik actief op dit forum omdat ik graag meer wil weten over een betere ranking krijgen op google. Hier stonden al heel wat tips tussen van websites, maar wat ik me afvraag: is er toevallig ook een site waar berichtjes op achtergelaten kunnen worden en die andere websites weer overnemen? Dit lijkt me best efficient maar geen idee of dat ook zo werkt..

Re: Webwinkel Promotie Links

13
De website voor de persberichten is inderdaad handig maar niet zo zeer alleen voor webwinkels als http://www.fashion4home.nl. De andere website is zeker een goede tip maar ik ben benieuwd door welke websites het dan overgenomen wordt. Het mooiste is natuurlijk om een 'digitaal' sneeuwbal-effect te bereiken.

Re:

15
hvandewerken schreef:je kunt ook je webwinkel promoten en hoger in zoekmachines komen door klantbeoordelingen te vragen en op je site te publiceren. Daarmee verhoog je ook de betrouwbaarheid van je webshop en daarmee je omzet! Dit kan allemaal gratis op http://www.kiyoh.nl
Gelijk maar ff aangemeld, blijkbaar komen (na 20+ reviews) je resultaten ook op google (shopping)!
www.foir.nl Industrie lampen