myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert
Geplaatst: 22 mei 2016
Wij zijn net een paar dagen met myparcel.nl aan de slag, werkt prima tot zover, maar kan geen informatie vinden over wat te doen in het volgende geval:
Een verzendlabel is aangemaakt/aangemeld voor een klant.
Klant annuleert bestelling.
Hoe kan ik dit dan in myparcel.nl verwerken en de kosten gecrediteerd krijgen op onze factuur? Of moet ik dan in zulke gevallen contact worden opgenomen met myparcel?
Update - heb het al gevonden:
https://www.myparcel.nl/assets/document ... jan_16.pdf
De etiketten die via MyParcel worden aangemaakt zullen pas worden gefactureerd op het moment dat je de pakketten bij PostNL inlevert. Dit betekent dat het in het nieuwe systeem niet meer nodig zal zijn om de zendingen te crediteren.
Een verzendlabel is aangemaakt/aangemeld voor een klant.
Klant annuleert bestelling.
Hoe kan ik dit dan in myparcel.nl verwerken en de kosten gecrediteerd krijgen op onze factuur? Of moet ik dan in zulke gevallen contact worden opgenomen met myparcel?
Update - heb het al gevonden:
https://www.myparcel.nl/assets/document ... jan_16.pdf
De etiketten die via MyParcel worden aangemaakt zullen pas worden gefactureerd op het moment dat je de pakketten bij PostNL inlevert. Dit betekent dat het in het nieuwe systeem niet meer nodig zal zijn om de zendingen te crediteren.