Pagina 1 van 1

myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert

Geplaatst: 22 mei 2016
door dindin
Wij zijn net een paar dagen met myparcel.nl aan de slag, werkt prima tot zover, maar kan geen informatie vinden over wat te doen in het volgende geval:

Een verzendlabel is aangemaakt/aangemeld voor een klant. 
Klant annuleert bestelling. 

Hoe kan ik dit dan in myparcel.nl verwerken en de kosten gecrediteerd krijgen op onze factuur? Of moet ik dan in zulke gevallen contact worden opgenomen met myparcel?

Update - heb het al gevonden:

https://www.myparcel.nl/assets/document ... jan_16.pdf
De etiketten die via MyParcel worden aangemaakt zullen pas worden gefactureerd op het moment dat je de pakketten bij PostNL inlevert. Dit betekent dat het in het nieuwe systeem niet meer nodig zal zijn om de zendingen te crediteren.

Re: myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert

Geplaatst: 22 mei 2016
door rzethof
Goed dat je er zelf achter bent gekomen. Inderdaad betaal je nu pas als je het bij PostNL afgeeft, erg handig :-)

Re: myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert

Geplaatst: 23 mei 2016
door Jurre Lammertse
Is inderdaad sinds kort gewijzigd, je hoeft hier geen actie op te ondernemen. Altijd makkelijk zo!

Re: myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert

Geplaatst: 23 mei 2016
door BertB
Sinds kort? Bijna een jaar geleden dacht ik!

Re: myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert

Geplaatst: 28 mei 2016
door Flobbi
Ik dacht dat dit ook inderdaad al lange tijd zo was. Tijdens de lancering van een webshop heb ik veel test verzendingen aan moeten maken en die vervallen inderdaad allemaal zolang je ze niet laat scannen bij een inleverpunt. Dit was ruim een jaar geleden.