Hallo,
Een paar vrienden en ik willen graag een klein bedrijfje oprichten die kleding verkoopt. Ik ben opzoek naar een leverancier waar ik kleding kan laten drukken (en inkopen). Het gaat hier om kleine aantallen (10/20) omdat we niet al te groot willen beginnen.
Iemand een tip?
Met vriendelijke groet,
Petri
Re: T-Shirt bedrukken. Kleine aantallen
2Hallo ik kan jullie wel helpen heb zelf diverse kledinglijnen sport en streetwear voor meer info kun je me mailen pensatore@gmail.com
m vr gr Cor
m vr gr Cor
basketballwear vindt het op http://www.slammerswear.com
3Ik raad aan om te beginnen met een drukker die gebruik maakt van flexfolie in combinatie met een hitte pers. Dit is goedkoop, zelfs in kleine oplages. Zodra er veel vraag naar jullie kleding is kan je beter over gaan naar zeefdrukken.petri-vukan schreef:Hallo,
Een paar vrienden en ik willen graag een klein bedrijfje oprichten die kleding verkoopt. Ik ben opzoek naar een leverancier waar ik kleding kan laten drukken (en inkopen). Het gaat hier om kleine aantallen (10/20) omdat we niet al te groot willen beginnen.
Iemand een tip?
Met vriendelijke groet,
Petri
Groet,
Jesse Huisman
PolyWolves
4Ik zou met zn allen geld leggen voor een hittepers, zijn niet zo duur tweedehands, op youtube genoeg filmpjes om zelf te drukken.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.