Re: Pakketjes versturen via Shops United

3
Meesleepbeest schreef:Euro Mail doet geen normale pakket verzendingen. Alleen directmail (post) en fulfilment.
Euro Mail doet inderdaad in fulfilment (o.a. secure fulfilment) en direct mail, maar dat wil niet zeggen dat we daarnaast stilzitten. :wink:

Ik zag bovenstaande en ook een comment verderop in het topic, dat Euro Mail geen stand alone porto-oplossingen biedt en dat afwijkende pakketten een probleem zijn.
Dit geeft naar mijn mening aan dat wij het qua communicatie beter moeten doen, want Euro Mail biedt wel degelijk porto-oplossingen (en ik kan wel zeggen zeer voordelig) en is juist goed in afwijkende formaten en gewicht verzenden via TNT. (gewicht tot 31,5 kg en formaat < 175x78x58 cm)

Mocht je geinteresseerd of nieuwsgierig zijn naar een porto-oplossing of gewoon eens kennis willen maken, stuur me dan een pm.

Groet, Alex

Re: Pakketjes versturen via Shops United

4
Euro Mail, welkom op dit forum.

Klopt, ik was uitgegaan van de info die op jullie site staat. Daar staat, of niet duidelijk genoeg, verder geen info over alleen pakketzendingen van shop naar klant.

Excuseer dat ik het dus bij het verkeerde eind had, wel leuk dat we er beide van leren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Pakketjes versturen via Shops United

5
Dank voor het welkomstwoord! Ik heb dit forum ontdekt en leer veel over de wensen van webwinkeliers en de kansen die daar liggen.
Wat betreft de informatievoorziening zijn we op dit moment bezig met het ontwikkelen van een nieuwe website, waarbij we mikken op eind februari om live zal gaan. Ik heb inmiddels aangekaart dat het hier duidelijker moet worden dat we ook porto-oplossingen aanbieden en dat we daarnaast hoge servicekaders bieden m.b.t. uitlevering van producten.
Op het gebied van fulfilment hebben we al de mogelijkheid om de pakketten die 's avonds tot een uur of 7 besteld worden nog dezelfde dag aan te bieden, waardoor ze de volgende dag bezorgd worden. We willen dit oprekken en ook zijn we aan het onderzoeken of we dit kunnen koppelen aan bezorgen buiten de standaard werktijden, zodat je vaker mensen thuis treft.

Al met al geeft het ons een goed inzicht wat er gevraagd wordt!

Groet, Alex