[www.lanigiro.nl] Graag jullie oordeel over mijn webwinkel

1
Goedemorgen allemaal,

Sinds een kleine week is onze nieuwe webwinkel Lanigiro online http://www.lanigiro.nl

Momenteel zijn we druk bezig met het toevoegen van artikelen in verschillende productgroepen.

Graag zouden wij jullie mening willen weten over de eerste opzet en uiteraard de verbeteringen die we moeten toepassen om deze webwinkel een succes te laten maken.

Verbeterpunt nummer 1 aan waar al aan wordt gewerkt is het toevoegen van een telefoonnummer.

We horen graag jullie mening!

Groetjes
Lanigiro - for toys which make you original.

Re: Graag jullie oordeel over mijn webwinkel

4
Meesleepbeest schreef:Eerste reactie: OMG wat een oranje! :shock:

Ben je een prijsvechter of een kwaliteits shop of iets anders?

Dat te veel oranje ben ik met je eens, maar we waren nog een beetje aan het stoeien. Ik heb het inmiddels veranderd.

Prijsvechter of kwaliteitsshop, eigenlijk allebei: Zeer goede kwaliteit tegen een eerlijke prijs :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Oranje past goed bij prijsvechters, maar je achtergrond was teveel van het goede, nu is het veel mooier en kan ik rustiger rondkijken. Ik zou alleen de productinfo tekst ook een andere kleur geven, grijstint, het leest niet ontspannen nu.

Verder vind ik je site mooi qua indeling overzichtelijk etc. En HELE leuke producten :D

Wat ik niet zo mooi vind is in de productinfo de auto scroller. Zeker als er maar 1 foto van het product is, het is een erg afleidend iets. De kwaliteit van de fotos, vind ik te laag en er zijn te weinig foto's. Tevens is er bij diverse producten geen enkele productinfo. Afmetingen werking etc etc. Niets... Ik zou geen 130 euro uitgeven als ik alleen een klein plaatje kan zien en geen info krijg..

EDIT: Enkele toevoegingen gedaan

6
De naam van de webshop vult op mijn laptop 1/3e van mijn beeldscherm. Ik zou dat voor de helft kleiner maken en in de header wat mooie kleurenfoto's plaatsen van het speelgoed. Het moet voor kinderen aanspreken en nu is het nog wat te netjes.

Hou de tekst op de index zo kort mogelijk, ik vind het leuker om meteen de plaatjes van je nieuwe producten te zien dan eerst een heel verhaal te moeten lezen.

7
Moeilijk uit te leggen, maar de Engelse tagline "for toys which make you original" is eigenlijk geen Engels. Het is meer Hollands steenkolenengels. In het Engels gebruik je het bijvoeglijk naamwoord "original" vooral voor zaken, niet voor mensen. Een "original people" voor "originele mensen" of bijvoorbeeld "original man" voor "origineel mens" is geen Engels.

Maar goed, meer praktisch kun je je afvragen of je bij een Nederlandstalige webwinkel wel een Engelstalige tagline moet gebruiken. Waarom zogenaamd internationaal stoer of groot doen als je ook in goed Nederlands iets fatsoenlijks kunt zeggen over originaliteit?
StoreCore.io

8
Meesleepbeest schreef:Oranje past goed bij prijsvechters, maar je achtergrond was teveel van het goede, nu is het veel mooier en kan ik rustiger rondkijken. Ik zou alleen de productinfo tekst ook een andere kleur geven, grijstint, het leest niet ontspannen nu.

Verder vind ik je site mooi qua indeling overzichtelijk etc. En HELE leuke producten :D

Wat ik niet zo mooi vind is in de productinfo de auto scroller. Zeker als er maar 1 foto van het product is, het is een erg afleidend iets. De kwaliteit van de fotos, vind ik te laag en er zijn te weinig foto's. Tevens is er bij diverse producten geen enkele productinfo. Afmetingen werking etc etc. Niets... Ik zou geen 130 euro uitgeven als ik alleen een klein plaatje kan zien en geen info krijg..

EDIT: Enkele toevoegingen gedaan
Ik snap precies wat je bedoelt en die aanpassingen gaan we zeker doorvoeren qua kleuren, maar het is altijd even stoeien en goed inrichten en daarom neem ik de tips hier zeker mee!

Qua productinfo & foto's gaan we ook mee aan de slag.

Bedankt voor je mening!

9
Ward schreef:
Maar goed, meer praktisch kun je je afvragen of je bij een Nederlandstalige webwinkel wel een Engelstalige tagline moet gebruiken. Waarom zogenaamd internationaal stoer of groot doen als je ook in goed Nederlands iets fatsoenlijks kunt zeggen over originaliteit?
Gelukkig zijn er meer als 15 miljoen mensen in Nederland met elke een eigen mening. Persoonlijk is mijn mening dat het niets te maken heeft met Internationaal stoer of groot doen, het is gewoon een zin die makkelijk blijft hangen want dat is het doel met een slogan, reclame o.i.d.
Of het nu een positieve of negatieve uitwerking heeft op iemand, de naam Lanigiro zal jou nu altijd bijblijven en dat is precies de bedoeling ;)