Feedback - Open en eerlijk?
Geplaatst: 31 januari 2011
Op dit forum wordt openheid en eerlijkheid gestimuleerd. Houd er dus rekening mee dat de naam van je webwinkel mogelijk in Google vindbaar is, en dat er op het onderwerp soms (bikkelharde) feedback wordt geplaatst.
Complimentjes zijn we zuiniger mee. Niet omdat we alleen maar boze mensen zijn, maar wel omdat we je duidelijk willen maken hoe je soms overkomt. Spellingsfouten, kleuren, navigatie, teksten, overal hebben we een mening over en wij willen jou helpen van 0,5% conversie naar 5% conversie.
En dan helpt het weinig als we feedback geven als: "Aardige webshop, heb net even leuk rondgekeken en had het prima naar mijn zin." Je hebt er meer aan als we reageren met: "Ik kon de bestelbutton niet vinden en omdat er geen levertijd bij producten stond haakte ik af. Want ik heb het deze vrijdag al nodig."
Houd daar rekening mee!
Mocht feedback persoonlijk, kwetsend of echt onredelijk worden ervaren kun je mij (Dirkjan) altijd een privé berichtje sturen en kijk ik wat ik voor je kan doen.
Complimentjes zijn we zuiniger mee. Niet omdat we alleen maar boze mensen zijn, maar wel omdat we je duidelijk willen maken hoe je soms overkomt. Spellingsfouten, kleuren, navigatie, teksten, overal hebben we een mening over en wij willen jou helpen van 0,5% conversie naar 5% conversie.
En dan helpt het weinig als we feedback geven als: "Aardige webshop, heb net even leuk rondgekeken en had het prima naar mijn zin." Je hebt er meer aan als we reageren met: "Ik kon de bestelbutton niet vinden en omdat er geen levertijd bij producten stond haakte ik af. Want ik heb het deze vrijdag al nodig."
Houd daar rekening mee!
Mocht feedback persoonlijk, kwetsend of echt onredelijk worden ervaren kun je mij (Dirkjan) altijd een privé berichtje sturen en kijk ik wat ik voor je kan doen.