Hallo,
Ik heb via een webwinkel een kenneldeel besteld. Voor de mensen die het niet kennen, dit is een metalen hek met een deurtje voor een hondenkennel.
Het pakket is gebracht door een pakketbezorger. Ik heb het kenneldeel van de bezorger aangepakt zodat hij niet de hele laadklep naar beneden hoefde te doen en ik heb het weggezet waarna ik meteen heb getekend bij de bezorger voor ontvangst. Toen de bezorger wegreed en ik langs het kenneldeel liep, zag ik dat het verbogen was, vermoedelijk door het te strak vastzetten met een spanband. Bij wie ligt de verantwoordelijkheid van de schade. De webwinkel geeft aan dat het pakket in orde was toen het werd verstuurd. Het transportbedrijf zegt dat ik heb getekend voor ontvangst 'in goede staat' en dat ik dan maar moet bewijzen dat het kenneldeel beschadigd was op het moment dat het uit de vrachtwagen kwam. Voor zeover ik weet tekenen ik voor ontvangst en niet automatisch ook voor de staat waarin het pakket verkeert.
Re: Beschadigd pakket
2Contact opnemen met de webwinkel. Zei zijn verantwoordelijk voor het transport. U moet zowiezo zelf geen contact opnemen met de transporteur omdat u geen klant van hen bent.
Re: Beschadigd pakket
3Ja simpel geval van een defect product ontvangen als je het mij vraagt. Gewoon retourneren of kijken of de webwinkel je een tegemoetkoming kan doen (korting).
Re: Beschadigd pakket
4Dit forum is helaas niet bedoelt voor consumentenvragen. Het topic gaat daarom dicht.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.