4
door Meesleepbeest
Dit topic is nog niet verhuist naar feedback, echter vraag je toch feedback? Dan is het toch goed...?
Ergens gaat er iets goed mis bij de keuze voor verzendwijze. Voor iDEAL betaling betaal je 6,75 verzendkosten en bij overmaken is het gratis? Lijkt me niet te kloppen. Tevens zou alleen de rembours optie als betaalmethode invloed moeten hebben op de verzendkosten.
Als men iets besteld en in de winkelwagen de betaaloptie kiest ziet men direct 6,75 verzendkosten staan, dit kan mensen afschrikken en is verwarrend. Dan staat er wel een * bij dat het boven de 50 euro gratis is maar men leest dan simpelweg niet denk ik. Je verwart de mensen door achter iDEAL een bedrag te plaatsen.
Kan je winkelwagen dat niet automatisch erbij zetten? Verzendkosten op een aparte regel dus. De meeste winkelwagentjes kun je instellen dat automatisch de verzendkosten worden berekend.
Als ik al mijn gegevens invul en doorga naar 'bestelling verzendne' en daar afbreek, ik wil meer bestellen of wijzigen op het laatste moment. Dan moet ik mijn naw gegevens weer helemaal opnieuw invullen, dat is ook wel erg jammer.
Verder qua uiterlijk vind ik de header scroller niet mooi, omdat je stukjes van afbeeldingen afkapt. En ben het eens met hierboven dat de merk logo's er erg rommelig uit zien zo.
Voor veel producten heb je ook geen afbeelding, dat vind ik niet echt kunnen.
De site in zijn geheel maakt een beetje 'matte' indruk... Het spreekt niet echt aan.
Ook vind ik je linker menu verwarrend, ik verwachte niet direct de make-up in het bovenste menu omdat je er een apart menu voor hebt. Ook hier weer een verwarrend effect.
Ik zou hier twee aparte menu's maken, 1 met verzorgingsproducten en 1 met make-up. Tevens zou ik de merken onder de make-up zetten.
Weet je trouwens dat jouw klanten, in eerste instantie, 3 maanden herroepingsrecht hebben? Je hebt geen AV, geen KvK etc.