Hi all! ff voorstellen

1
ik zal mezelf even voorstellen. ik ben Kevin (22), woonachtig in Leerdam, ben nog aan het studeren, maar ik weet niet precies of je studie jou helpt met waar je uiteindelijk wil komen.
Ik denk dat de toekomst voor mij en voor velen van ons toch achter de http://WWW... verstopt zit :?

Ik hoop dat ik hier de benodigde info kan uithalen die mij wegwijs kan maken!

mvg Kevin :D

Re: Hi all! ff voorstellen

3
Haha leuk!

Nou nog geen eigenaar van iets :P maar ik ben bezig met een vriend van mij
om bepaalde webtacktieken te vormen die we in een e-book zullen uitbrengen. meer info komt er niet uit :P, dat zien we als we klaar zijn met ons project!

Gr kevin

Re: Hi all! ff voorstellen

4
webdealer schreef:Haha leuk!

Nou nog geen eigenaar van iets :P maar ik ben bezig met een vriend van mij
om bepaalde webtacktieken te vormen die we in een e-book zullen uitbrengen. meer info komt er niet uit :P, dat zien we als we klaar zijn met ons project!

Gr kevin
Het zal nog even duren voordat we klaar zijn met ons project. Ruim 6 maanden de tijd hebben we ervoor, daarnaast zijn we ook bezig met een fashion project voor Zalando. Dus dat wordt nog eens wat.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hi all! ff voorstellen

5
Kleine advies, jij bent nog jong, als ik jou bent, probeer je studie en jou plan te combineren. Wat jij nu gaat doen is altijd heel belangrijk voor later. Als je afgestudeerd bent, dat blijft (no matter what) jou plan als het niet goed gaat kun jij altijd blijven proberen. Misschien straks ga jij denken, "ik wil toch iets anders worden" dan heb jij ervaring van wat je gedaan hebt en jij bent afgestudeerd. Is dat niet fijn?
Maar als jij rijk wordt met wat jij nu aan het doen bent...delen :) :) ...
success...