Beste Mensen,
Ik ben sinds gisteren de volgende website begonnen. http://www.wijnbestellen.org
Maar nou vroeg ik me af hoe ik meer bezoekers op deze website krijg:
Ik ben al met de linkbuilding begonnen.
Graag ontvang ik een paar tips.
Alvast bedankt voor jullie tips
Re: De promotie van de website
2japie123 schreef:Beste Mensen,
Ik ben sinds gisteren de volgende website begonnen.
Welke website??
Groeten, Marcel
http://www.oostersegeuren.nl
http://www.oostersegeuren.nl
Re: De promotie van de website
3Google even.. komen er zo de simpelste dingen uitrollen
even een voorbeeldje:
http://mediaweb.nl/diensten/online-mark ... e-promoten
Succes!! en ohja, om wat voor site gaat het?
even een voorbeeldje:
http://mediaweb.nl/diensten/online-mark ... e-promoten
Succes!! en ohja, om wat voor site gaat het?
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
7Paar punten alvast:
• Let op de consistentie. In “Prijs per Fles: € 5.50” heeft “Fles” een hoofdletter en het bedrag een punt. In “Prijs per doos: € 33,00” heeft “doos” omgekeerd een kleine letter en het bedrag een komma.
• De doosprijs kan duidelijker. Zijn dat 3, 6 of 12 flessen per doos? En wat is dan het voordeel per fles?
• “Bestellingen plaatst u per doos van 6 flessen” ontdek je pas als je diep graaft. Daardoor is een aantal opgeven bij het bestellen lastig: moet ik voor bijvoorbeeld 12 flessen nu 12 of 2 invullen? Misschien maar een keuzelijst van maken, bijvoorbeeld:
1 doos (6 flessen)
2 dozen (12 flessen)
3 dozen (18 flessen)
enzovoort.
• Buitenlandse namen van streken en wijnen zijn al niet makkelijk te lezen, maar geheel in hoofdletters is een “AZ. AG ROCCA DEI VENTI MORELLINO DE SCANSANO” een echte puzzel.
• Er zitten wat schoonheidsfoutjes in de teksten. Bijvoorbeeld “btw” schrijven we tegenwoordig in kleine letters en tussen het euroteken en een bedrag hoort een spatie.
• Je somt bij elke wijn netjes een rijtje feiten op (jaar, herkomst, druif, enzovoort), maar ik mis een meer verhalende toelichting. Wat maakt deze ene wijn bijzonder? En vooral: waarom zou ik deze ene wijn kopen?
• Ik mis bedrijfsgegevens en contactgegevens: je bied alleen een contactformulier aan.
• Let op de consistentie. In “Prijs per Fles: € 5.50” heeft “Fles” een hoofdletter en het bedrag een punt. In “Prijs per doos: € 33,00” heeft “doos” omgekeerd een kleine letter en het bedrag een komma.
• De doosprijs kan duidelijker. Zijn dat 3, 6 of 12 flessen per doos? En wat is dan het voordeel per fles?
• “Bestellingen plaatst u per doos van 6 flessen” ontdek je pas als je diep graaft. Daardoor is een aantal opgeven bij het bestellen lastig: moet ik voor bijvoorbeeld 12 flessen nu 12 of 2 invullen? Misschien maar een keuzelijst van maken, bijvoorbeeld:
1 doos (6 flessen)
2 dozen (12 flessen)
3 dozen (18 flessen)
enzovoort.
• Buitenlandse namen van streken en wijnen zijn al niet makkelijk te lezen, maar geheel in hoofdletters is een “AZ. AG ROCCA DEI VENTI MORELLINO DE SCANSANO” een echte puzzel.
• Er zitten wat schoonheidsfoutjes in de teksten. Bijvoorbeeld “btw” schrijven we tegenwoordig in kleine letters en tussen het euroteken en een bedrag hoort een spatie.
• Je somt bij elke wijn netjes een rijtje feiten op (jaar, herkomst, druif, enzovoort), maar ik mis een meer verhalende toelichting. Wat maakt deze ene wijn bijzonder? En vooral: waarom zou ik deze ene wijn kopen?
• Ik mis bedrijfsgegevens en contactgegevens: je bied alleen een contactformulier aan.
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
8Niks, nakkes, nada. De doosprijs is soms zelfs duurder, tis maar 1 cent maar toch, er zit geen enkel voordeel in een doos kopen.Ward schreef:De doosprijs kan duidelijker. Zijn dat 3, 6 of 12 flessen per doos? En wat is dan het voordeel per fles?
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
9Komt waarschijnlijk doordat je alleen per doos van 6 flessen kunt kopen: dan is de flesprijs een afgerond bedrag van doosprijs / 6.Meesleepbeest schreef:Niks, nakkes, nada. De doosprijs is soms zelfs duurder, tis maar 1 cent maar toch, er zit geen enkel voordeel in een doos kopen.Ward schreef:De doosprijs kan duidelijker. Zijn dat 3, 6 of 12 flessen per doos? En wat is dan het voordeel per fles?
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
10Naast dat zou ik het assortiment proberen uit te breiden. Betere plaatjes, of in iedergeval wat grotere, want momenteel is het plaatje met ´U kunt hier betalen met bijv. IDEAL PayPal e.d.´ overheersend. Zou zelf nog wat meer achtergrond informatie plaatsen over bijv. de streek, manier van bottlen en dat soort dingen. Een echte wijnsite creëren, en geen webshop met paar flessen wijn.
Succes!
Succes!
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
11oude prijs? moet dit niet zijn: advies prijs
Is er een rede waarom er geen exclusieve wijnen op de site staan naast de prijs pakkers.
Is er een rede waarom er geen exclusieve wijnen op de site staan naast de prijs pakkers.
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
12Goed punt, maar de vlieger gaat hier niet op: bij goede wijnen loopt de prijs op, dus dan werkt een vergelijking van de (hoge) huidige marktprijs met de (lagere) "en primeur" introductieprijs in je nadeel.Vekto.nl schreef:oude prijs? moet dit niet zijn: advies prijs.
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
13Oke,
Bedankt voor al jullie goede feedback.
Ik ga er zeker wat mee doen.
De wijnen die allemaal op de websites staan zijn bijna allemaal top wijnen. De importeur/leverancier levert aan top restaurant zoals de librije. Maar de wijnen zijn zo goedkoop op deze website omdat de importeur geen zaken meer met de wijnmaker doet, en dat is dus de reden waarom deze wijnen zo goedkoop weggaan.
Bedankt voor al jullie goede feedback.
Ik ga er zeker wat mee doen.
De wijnen die allemaal op de websites staan zijn bijna allemaal top wijnen. De importeur/leverancier levert aan top restaurant zoals de librije. Maar de wijnen zijn zo goedkoop op deze website omdat de importeur geen zaken meer met de wijnmaker doet, en dat is dus de reden waarom deze wijnen zo goedkoop weggaan.
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
14Als die wijnen zo erg goed zijn zou ik ze niet zo goedkoop verkopen. Probeer er dan extra winst op te maken. Je geeft aan dat ze exclusief en toppers zijn en dus niet overal aangeboden worden, hiervan zou ik gebruik maken. Natuurlijk wel eerst je shop optimaliseren!japie123 schreef:Oke,
Bedankt voor al jullie goede feedback.
Ik ga er zeker wat mee doen.
De wijnen die allemaal op de websites staan zijn bijna allemaal top wijnen. De importeur/leverancier levert aan top restaurant zoals de librije. Maar de wijnen zijn zo goedkoop op deze website omdat de importeur geen zaken meer met de wijnmaker doet, en dat is dus de reden waarom deze wijnen zo goedkoop weggaan.
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
15Ja daar heb je dan ook wel gelijk in.
maar de vraag was een beetje van was is de beste manier voor optimaliseren.
maar de vraag was een beetje van was is de beste manier voor optimaliseren.
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
16Je lijkt nu "stuck in the middle", zoals marketingstrategen zeggen: de hoogste kwaliteit plus de laagste prijs is een lastig te verkopen combinatie. Het overtuigt kopers moeilijk.
Persoonlijk heb ik liever 1 goede fles wijn voor € 9,99 dan 2 slechte voor € 3,99. En volgens mij denken veel wijnkopers er zo over. Misschien is het een idee om de € 6,75 verzendkosten op te tellen bij de doosprijs en "Gratis thuisbezorgd" aan te bieden. Dat is twee vliegen in één klap: de gepercipieerde kwaliteit gaat omhoog door de hogere flesprijs en "gratis thuisbezorgd" is een vorm van luxe en gemak.
Als de kwaliteit inderdaad belangrijker is dan de prijs (een aanname), heeft je webshop nog te veel de uitstraling van een prijsvechter. Het visuele ontwerp mag dan over de hele linie wat sjieker, luxer, exclusiever, geef het maar een naam.
Persoonlijk heb ik liever 1 goede fles wijn voor € 9,99 dan 2 slechte voor € 3,99. En volgens mij denken veel wijnkopers er zo over. Misschien is het een idee om de € 6,75 verzendkosten op te tellen bij de doosprijs en "Gratis thuisbezorgd" aan te bieden. Dat is twee vliegen in één klap: de gepercipieerde kwaliteit gaat omhoog door de hogere flesprijs en "gratis thuisbezorgd" is een vorm van luxe en gemak.
Als de kwaliteit inderdaad belangrijker is dan de prijs (een aanname), heeft je webshop nog te veel de uitstraling van een prijsvechter. Het visuele ontwerp mag dan over de hele linie wat sjieker, luxer, exclusiever, geef het maar een naam.
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
17Ja misschien ga ik de verzendkosten er wel bij in calculeren.
Dat is nog niet eens zo een heel slecht plan
Bedankt voor je feedback
Dat is nog niet eens zo een heel slecht plan
Bedankt voor je feedback
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
18Als jullie nog meer feedback hebben dan hoor ik het graag!
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
19Ben et met ward hier eens. (bijna)
Wat ward zegt "stuck in the middle"
Kan wel maar dat hun je opvangen door wat ik noem "het hennes en mauritz effect" een image van kwaliteit voor een scherpe prijs. Maar geen prijsvechter.
Vandaar dat overal de kortingen weg moeten. Wel lage prijs maar niet aangeven dat ze korting hebben. Maak voor korting een aparte sectie en noem dit bv laatste dozen, op is op.
Productfoto's allemaal met een witte achtergrond en groter zodat die oude wijndrinkers het etiket ook kunnen lezen zonder leesbril , als je de foto vergroot.
Header op de home zou ik vullen met nieuwe wijnen als sfeer. Mooi afgebeeld met kaasje enz.
Home beter uitlijnen. bv met minder producten en hou rekening met een ipad (tabled)
Wat ward zegt "stuck in the middle"
Kan wel maar dat hun je opvangen door wat ik noem "het hennes en mauritz effect" een image van kwaliteit voor een scherpe prijs. Maar geen prijsvechter.
Vandaar dat overal de kortingen weg moeten. Wel lage prijs maar niet aangeven dat ze korting hebben. Maak voor korting een aparte sectie en noem dit bv laatste dozen, op is op.
Productfoto's allemaal met een witte achtergrond en groter zodat die oude wijndrinkers het etiket ook kunnen lezen zonder leesbril , als je de foto vergroot.
Header op de home zou ik vullen met nieuwe wijnen als sfeer. Mooi afgebeeld met kaasje enz.
Home beter uitlijnen. bv met minder producten en hou rekening met een ipad (tabled)
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
20AV heeft een enorme facelift nodig. Wat als de wijn toch niet goed is? Wat wanneer er een fles gebroken is tijdens transport? Wat wanneer de wijn niet smaakt zoals verwacht? (kun je dan bijv. de resterende terugsturen?) ik noem maar een zijweg. Laat mensen hier niet naar moeten gissen. Wees duidelijk in wat je voorwaarden zijn en hoe je handeld bij bepaalde situaties, en wie de aansprakelijkheid draagt. Zo kan ik nog wel even doorgaan, de AV is momenteel niet van toepassing. Consumenten kunnen ongeveer op alle manieren de AV nietig verklaren.
Re: [wijnbestellen.org] De promotie van de website
21Oke bedankt voor jullie feedback nogmaals,
Ik moet nog even beslissen hoe ik het gaan doe met de prijzen en de kortingen want dat vind ik nogal een lastig verhaal.
Wat me nu ook duidelijk is is dat de FAQ en de algemene voorwaarden veel beter en duidelijker moeten, hier ga ik mee aan de slag!
Bedankt, als er nog meer mensen zijn met feedback graag..
Ik moet nog even beslissen hoe ik het gaan doe met de prijzen en de kortingen want dat vind ik nogal een lastig verhaal.
Wat me nu ook duidelijk is is dat de FAQ en de algemene voorwaarden veel beter en duidelijker moeten, hier ga ik mee aan de slag!
Bedankt, als er nog meer mensen zijn met feedback graag..