- detovertuin.nl - winkel in ( houten ) speelgoed, feedback?

1
Beste colega's

Ik hang al een paar weekjes rond, op dit forum voor tips menige en ideeen, en heb al veel opgestoken.

Nu wilde ik jullie eens vragen om jullie eerlijke en oprechte meningen over onze nieuwe webshop.

http://www.detovertuin.nl

Het is de winkel van mijn moeder die zij al 15 jaar heeft in culemborg. Nu heb ik voor haar deze
webshop online gezet. We zijn nu ongeveer 3 maanden online en het begint rustig aan opgang te komen. Al vind ik zelf dat het percentage mensen dat dat werkelijk iets kopen nog veelste laag licht, als ik naar het bezoekers aantal kijk (ongeveer 100 perdag). Dus mischien doe ik iets verkeerd.

hebben jullie nog goede tips of aanpassingen
Webshop Beginnen Startpagina ---> Uitgebreid Link Overzicht

Dropshiping Startpagina ---> Gratis Dropship Leverancier Overzicht

Re: - detovertuin.nl - winkel in ( houten ) speelgoed, feedb

2
Leuke site, enkele dingen die mij direct opvallen zijn:

- Hoop tekst in een oog opslag, is niet precies wat ik wil zien. Ik zie liever direct producten die verkocht worden, inplaats van dat ik door kilometers tekst moet wurmen.

- Het menu meer omhoog schuiven, de poespas van Facebook/Twitter/ etc. meer naar onderen brengen en wellicht een paar uitkiezen welk veel gebruikt worden en die gebruiken met grotere symbolen.

- Header is toch wel van mindere kwaliteit, ik weet nog niet geheel wat ik ervan moet vinden, maar vind de naam er nog niet geheel uitspringen.

- De tip die ik ook kreeg op mijn site, de "Click-to-action" buttons een duidelijke kleur meegeven, denk aan groen, oranje, etc.

- Het is in mijn ogen overbodig om de logo's van IDeal, webshop keurmerk, etc. 2x te tonen op de website. Is toch allemaal weer materiaal wat geladen moet worden.

Productlijst (Ik kijk met google chrome op de mac):
- 1 product heeft wel een hele lange verticale rij, het is plaatje, heel lang leeg en dan pas de prijs, etc.
Dit bekijkt totaal niet fijn, misschien een idee om de producten onder elkaar te maken?

- Weet niet in hoeverre het relevant is, maar misschien bij knuffels, etc. meer informatie over welk materiaal gebruikt word? Of hoe groot bepaald speelgoed is.

- Als ik iets in het winkelmandje wil stoppen, krijg ik de vraag "Plaats in winkelmandje", iets wat omslachtig. Aangezien je op de button klikt van wil ik kopen, wil je liever direct door en niet nog een keer op kopen moeten drukken.

Zijn enkele puntjes die in mijn ogen wel iets wat verbeterd kunnen worden, ben benieuwd of je je hierin kan vinden.

Groeten,
Martijn
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

Re: - detovertuin.nl - winkel in ( houten ) speelgoed, feedb

4
Hallo,

Weet niet in hoeverre je goed bent met php? Maar soms is het wel eens mogelijk om de template uit te pluizen en te onderzoeken waar welk onderdeel voor deelt. Vaak blijkt de template simpel in elkaar te zitten en kan er het nodige veranderd worden.

Op Google vind je geheid mensen welk al eens eerder een template hebben uitgepluist.

Groeten,
Martijn
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.