Persoonlijke verkoop provider zoekt webshops voor test

1
Hallo allemaal,
ik ben een bedrijf gestart op het gebied van persoonlijke verkoop op webshops. Wij hebben een team van medewerkers dat 24 uur per dag en 7 dagen per week klaar zit om vragen van bezoekers aan webshops te beantwoorden. De medewerkers acteren daarbij al medewerker van de winkel.
Om aan te tonen dat deze dienst relevant is voor webshops in allerlei branches, ben ik op zoek naar een aantal webshops die het leuk vinden om (geheel gratis, zonder verplichtingen) mee te doen aan een testperiode. In deze periode kan de webshop een chatbutton op zijn site plaatsen, en zorgen wij dat we alle belangrijke informatie over de winkel gereed hebben, om de bezoekers goed te kunnen helpen. Er draaien nu twee winkels in ons systeem, en dat loopt erg goed.
Lees ook het artikel op Emerce over ons: http://www.emerce.nl/nieuws/persoonlijk ... en-terrein
Onze url: http://www.udesk.nl
Ik hoop op reacties van webshops in uiteenlopende branches!
Alvast veel dank,
groet,
Bastiaan de Jong

Re: Persoonlijke verkoop provider zoekt webshops voor test

2
Dit is misschien handig voor de standaard vragen over levertijd en retour informatie. Als de vraag wat dieper op de producten ingaat lopen jullie direct vast lijkt mij. Dan is de meerwaarde minimaal omdat die standaard info ook al op een statische pagina online gezet kan worden. Ik zie er dus niet zo veel voordeel in.

Re: Persoonlijke verkoop provider zoekt webshops voor test

3
Beste Rudy,
bedankt voor je reactie!
Ik leg graag uit hoe we omgaan met andere informatie dan de statische informatie zoals betalingen en levertijden. Onze agents maken gebruik van een database met informatie over de winkel en de producten. Deze database wordt in eerste instantie door ons gevuld op basis van informatie die op de webshop te vinden is. Daarnaast kan de webshop eigenaar altijd zelf nieuwe informatie toevoegen. Nu is het natuurlijk niet efficiënt om alle denkbare details over alle producten toe te voegen, zeker niet wanneer de webshop een heel groot assortiment heeft. Wat wij dan doen: informatie over de best verkocht producten en informatie over de meeste gestelde vragen toevoegen. Wanneer een klant dan een vraag stelt die niet in de database zit, vertellen wij hem dat die vraag het best door een specialist beantwoord kan worden, en dat die specialist binnen 24 uur per e-mail contact zal opnemen. Op dat moment heeft de klant zijn vraag gesteld in een persoonlijk contact, en is gerust gesteld dat hij het antwoord zal krijgen. Dat is een veel beter gevoel dan het sturen van de vraag naar een e-mail adres.
Want vergeet niet: het vertrouwen en de geruststelling die voortkomt uit het hebben van persoonlijk contact is wellicht het belangrijkste! Vooral voor bezoekers die via zoekmachines op je webshop komen, bestaat vaak toch de onzekerheid of het allemaal wel 'echt' is...
Wij nemen die drempel in ieder geval weg!
groet, Bastiaan