Ook voorstellen

1
Ik zal mij (ons) ook maar even voorstellen.
Ga er lekker voor zitten met een schaaltje chips en cola, want dit duurt wel even. Hahaha

Ik ben Nathalie en verslaafd aan paarden om het zo maar te zeggen.
Vanaf mijn 6e levensjaar zit ik al op het paard. En nu zijn we 20 jaar verder :) Vanaf mijn 8e mijn eerste paard gekregen. Een Haflinger genaamd Mathes en hij is inmiddels 20 jaar oud. Een aantal jaar daarna nog een paard erbij gekocht. Ons schattige vuilnisbakje genaamd Eri. Hij is geen ras, maar gewoon een mengelmoesje Welsh X Arabier X New Forest. Ook 20 jaar oud. 4 Jaar geleden heb ik Bries gekocht die inmiddels 4,5 jaar oud is. Bries is een Belgisch trekpaard waar toch echt mijn passie ligt. Vooral het ouderwets ploegen en boomslepen vind ik erg gaaf. (Zal onderaan wat foto's van de paarden neerzetten) En met een beetje geluk komt volgend voorjaar het vierde paard erbij. Een IJslander.
Jullie zullen wel denken: Een eigen bedrijf en dan tijd over hebben voor 3 paarden? Gelukkig hoef ik het niet allemaal alleen te doen.
Mijn passie voor paarden deel ik met mijn moeder die inmiddels 45 jaar in de paarden zit.
Bij elkaar 65 jaar ervaring moet toch genoeg zijn om mensen van advies te kunnen voorzien :)

Even kort wat ik in de afgelopen 20 jaar heb gedaan:
Menwedstrijden (zowel dressuur als vaardigheid)
Dressuurwedstrijden (M1)
Springwedstrijden (mijn persoonlijk record van 1,50 m behaald met Mathes :D )
Ringsteekwedstrijden

Verder heb ik de opleiding dierverzorging niveau 4 gedaan. Ofwel paraveterinair. En een uitbreiding van Ondernemer en Management.

Mijn moeder is nog nét wat beter dan ik. Zijn heeft internationaal gereden zowel dressuur als springen. En het mennen heb ik van haar geleerd.

Helaas ben ik tijdelijk gestopt met de wedstrijden alleen ringsteken doe ik nog. Dit omdat Mathes en Eri met hun 20 jaar te oud zijn geworden om nog intensief mee te rijden.
Met Mathes en Eri rijden en mennen we nog lekker rondjes buiten. Lekker op ons gemak.
Bries ben ik nu klaar aan het stomen voor de wedstrijden mennen, ringsteken en ploegen.

Met Bries ben ik nu ongeveer een jaar geleden begonnen met inrijden en voor de kar te beleren.
Dit is niet echt makkelijk gegaan. Hij is 1,87 m groot en bijna 1000 kg zwaar. Als dat gaat, gaat het ook echt. En als dat niet wilt.....

Bries 5 maanden oud:

Afbeelding


4 jaar oud

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Mathes:

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Eri:

Afbeelding


Ringsteken en mennen met de trekpaarden:

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Oja, en ik ben gek op het strand:

Afbeelding


Afbeelding


Verder heb ik nog 4 honden. Cane Corso's. 3 waakhonden en 1 winkelhond. (Boris gaat elke dag mee naar de winkel.)

Boris (vader):

Afbeelding


Lilo (moeder):

Afbeelding


Didi (pup):
(links)

Afbeelding


Heidie (pup):

Afbeelding


En mijn laatste hobby niet vergeten. Vogelspinnen brrrr.
We hebben alleen nog maar aparte exemplaren zitten en kweken ermee om zo wildvang tegen te gaan.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Dan verder over HTS.
2 jaar geleden heb ik de webwinkel opgezet en dit liep zo ontzettend goed dat ik na een half jaar, samen met mijn moeder, de winkel hebt geopend. De winkel is ruim 400m2 groot.
Hierdoor zijn wij de grootste ruitersport speciaalzaak van de regio.
De winkel zit 2 straten verderop bij mijn huis. Lekker dichtbij.

Ik ben dolgelukkig over hoe alles nu gaat. Ik heb gewoon van mijn hobby/passie mijn werk gemaakt. Wat wil je nog meer? :D
http://www.horsetopshop.nl

Re: Ook voorstellen

4
Leuk verhaal en zeker fijn als je van je hobby je werk kunt maken :)
Wel grote paarden op die plaatjes van dat ringsteken zeg!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.