Voorstellen Tink

1
Hallo,

ik ben Tink. Ik ben een 25-jarige usability studente die op het moment afstudeert op webshops. Ik ben hier een paar weken terug terecht gekomen omdat ik met mijn onderzoek bezig was. Ik ben fanatiek online shopper, vooral nu ik 40 uur per week werk en weinig tijd over heb in het weekend door omstandigheden.

Door het onderzoeken van vele webshops is het idee in mijn hoofd gaan spoken dat ik zelf een webshop wil starten nadat ik afgestudeerd ben, daarom stel ik me nu toch maar even voor.

Re: Voorstellen Tink

3
Niet woonachtig in/om Utrecht. Maar wel ambities om een motorrijbewijs te halen zodat forenzen niet zo erg is. Wel affiniteit met Utrecht trouwens, verder richting Randstad doe je me geen plezier mee. Ik heb net een huis gekocht in Arnhem. Ja student en een eigen huis; dat is een geval apart.

En parttime is precies wat ik zoek. :lol:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Voorstellen Tink

5
Hoi Tink,

Welkom op dit forum, ik ben ook nieuw hier.

Het is allemaal erg lastig om een eigen webshopje te starten maar ben toch begonnen:-) het is wel heel erg leuk! Het lastige vind ik om naamsbekendheid op te bouwen en bezoekers te trekken naar mijn website.

Hopelijk word ik hier heel wat wijzer en kom ik veel tips tegen:-)

Succes met alles en wellicht tot horens!

Groetjes, Pauline
http://www.happybabyshop.nl

Re: Voorstellen Tink

6
Hoi tink,

Welkom op dit forum! En succes met je toekomstige start.

Gr. Leonard

Ps. Off topic @ Dirkjan is het geen idee dat we vacatures kunnen plaatsen op dit forum? Ik zoek ook nog een parttime medewerker alleen dan in regio Zuid-Holland-Zuid

Re: Voorstellen Tink

8