Ik ben Pauline

1
Hoi allemaal,

Ik ben Pauline en 26 jaar oud. Sindskort ben ik begonnen met een eigen webshopje in babyspulletjes. Nu heb ik ondervonden dat het nogal lastig is om naamsbekendheid op te bouwen en bezoekers te krijgen naar mijn website.
Hopelijk kan ik via dit forum heel wat wijzer worden en antwoorden op vragen te vinden want het is niet zo gemakkelijk als het lijkt:-)

Mijn webshopje is te vinden op http://www.happybabyshop.nl

Groetjes Pauline
http://www.happybabyshop.nl

Re: Ik ben Pauline

4
Hoi Pauline,

Mooie shop heb je.
Je hebt vele soorten artikelen.
Erg duidelijk ook!
Alleen zou je misschien nog iets meer tekst kunnen plaatsen
onder de artikelen, waarvan het is gemaakt...
Succes met adverteren...
Google adwords is een uitstekende manier...

Groeten, karien.
Crea liefhebber
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ik ben Pauline

5
Beste Pauline,

Leuke website, klopt het dat je website is gemaakt met Joomla? Erg mooie template ook verder.
Dan heb ik namelijk wel even een gratis componenent voor je om mooie urls te krijgen en niet zoals babypakje?page=shop.browse&category_id=32 (stuur mij even een pm als je dit wilt, dan stuur ik je de file)
Verder nog wat tips:
- Probeer wat meer interne links te creeëren, vooral op de homepage bij de intro tekst, link hierbij door naar enkele categorieën.
- Veranderd het kopje Hyves Twitter Facebook naar iets van Volg ons, of blijf op de hoogte of iets dergelijks.
- Neem een ander iDeal logo, deze is niet erg duidelijk dat het over iDeal gaat vind ik zelf.
- Voeg meer informatie tekst toe bij elke categorie, goed voor SEO.
- Voeg een onafhankelijke beoordeling/review systeem toe aan je website, voorbeeld Kiyoh.nl

En is nog wel meer, misschien slim om je website bij het Feedback topic neer te zetten op het forum:)

Succes verder :D