Even voorstellen

1
Beste allemaal,

Mijn naam is Kati en sinds 2008 de eiganeresse van Mineralissima, een online minerale make-up/ natuurlijke cosmetica webwinkel met een wereldwijde klantenkring. In mijn "vorige leven" werkte ik voor financiele instellingen, nu run ik mijn webwinkel met 50% minder stress. Binnenkort start ik met een nieuwe uitdaging, ook in de vorm van een webwinkel.

Mijn eerste Mineralissima-winkel had ik met Shopfactory gemaakt en de nieuwe (Magento) heb ik laten bouwen, alhoewel ik heel veel werk zelf heb moeten doen :evil:

Ik hoop dat hier wat handige tips te vinden en ervaringen met andere webwinkeleigenaren uit te wisselen.
http://www.mineralissima.com

Re: Even voorstellen

3
Mooie site, komt goed op mij over. Ik zou alleen even je navigatie bar boven even wat duidelijker maken, want is slecht leesbaar.

Voor de rest ziet het er goed uit
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.