Re: (www.hieruwkado) graag jullie ongezouten mening

2
Ik maar denken, hoe kan het toch dat deze persoon slechts één bericht heeft, die ken ik toch?!
Ja, ik heb je op twitter, zie ik nadat ik je website bezoek haha.

Wat mij altijd al is opgevallen is dat je header ( logo ) vrij wazig is. Verder is het logo wel leuk, maar mag wat scherper en je tekst van hieruwkado.nl misschien iets spattender.

Daarnaast staan je categorieen twee maal vermeld. Horizontaal en verticaal.

Heb je het zo druk dat je pas na 3 dagen levert, of is het een dropshipping principe?

Overigens wat mij ook opviel tijdens het browsen op je website eerder, je hebt zeer weinig afbeeldingen van de producten. En ook zijn ze heel klein. Kan dat je leverancier er niet meer heeft, is wel vervelend.

Re: [www.hieruwkado.nl] graag jullie ongezouten mening

3
Hieruwkado.nl schreef:Ik heb een Magento webshop gekocht en deze aangepast totdat ik dacht dat dit het moest zijn.
Heeft een professioneel bureau deze webwinkel aan je verkocht? Dat mag niet heel duur geweest zijn. Het is namelijk een opgeleukte versie van het standaard (gratis) Magento template. En er staan ook nog een aantal fouten in waardoor ik mij afvraag of ze eigenlijk wel verstand van Magento hebben... Maar ik weet natuurlijk niet wat jij zelf, en wat dat bedrijf heeft gedaan.

Re: [www.hieruwkado.nl] graag jullie ongezouten mening

4
RicardoV, het is toch eigenlijk maar een klein wereldje, he? ik merkte dat er veel werd gezocht naar de levertijd op mijn website vandaar dat ik dit vermeld heb. Ik heb het al eerder erop gehad (nu maar weer eraf gehaald) weet niet zo hoe ik het duidelijk kan maken. Ik werk gedeeltelijk via dropshipping, maar deze leveren binnen 3 werkdagen.

Rudy, welke fouten staan erop dan? Ik heb geen verstand van het maken/bouwen van websites.En hij was inderdaad niet duur.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.