Webwinkel te koop!

1
Beste mensen,

Tijdens mijn studie heb ik twee jaar een webwinkel (http://www.reblim.nl) gehad.
Nu ga ik binnenkort afstuderen en fulltime werken, dan heb ik geen tijd meer voor mijn webwinkel.
Daarom is deze nu te koop.

Alles van de webwinkel is te koop. De domeinnamen, hosting, het gehele CMS-systeem achter de webwinkel, de kleding, verzendmateriaal, noem maar op. Maar als je alleen de website wilt zonder voorraad, domeinnamen, etc. is dit ook mogelijk.

De webwinkel is gebouwd op basis van PHP, een open source programmeertaal die voor iedereen toegankelijk is. Je kan dus ook bijvoorbeeld het CMS gebruiken, maar de webwinkel helemaal aan je smaak aanpassen. Je hoeft dus ook niet zelf een webwinkel in de verkoop van kleding te hebben, het kan net zo goed omgebouwd worden voor een webwinkel in de verkoop van gadgets om maar iets te noemen.

Vraagprijs: T.E.A.B.

Bij interesse graag een pm of reactie in dit topic. Dan kan ik je wat informatie en printscreens van het CMS sturen.
www.reblim.nl

Bij Reblim Merkkleding koop je voor weinig geld originele merkkleding met een uitstekende service. Onze prijzen zijn gemiddeld 50% lager dan de retailprijzen en bent u niet tevreden, dan krijgt u bij ons gewoon uw geld terug!