Even voorstellen

1
Hallo,

Ik ben software engineer van beroep, momenteel geveld door een burnout. Ik heb een webshop met voedingsupplementen (importeer vanuit de VS).

Ik maak momenteel gebruik van OpenCart voor mijn webshop maar ben eigenlijk niet tevreden over de mogelijkheden die deze software biedt. Mijn ambitie is dan ook om zelf een webshop applicatie te ontwikkelen waarbij wel rekening wordt gehouden met het backend gebeuren (etikettering, voorraadbeheer, klantenbestand etc.)

MVG,

Rick Verdonschot

Re: Even voorstellen

2
HQ Supps schreef:Hallo,

Ik ben software engineer van beroep, momenteel geveld door een burnout. Ik heb een webshop met voedingsupplementen (importeer vanuit de VS).

Ik maak momenteel gebruik van OpenCart voor mijn webshop maar ben eigenlijk niet tevreden over de mogelijkheden die deze software biedt. Mijn ambitie is dan ook om zelf een webshop applicatie te ontwikkelen waarbij wel rekening wordt gehouden met het backend gebeuren (etikettering, voorraadbeheer, klantenbestand etc.)

MVG,

Rick Verdonschot
Welkom. Enne voedingssupplementen; is dat in de lijn met wat RoTos International ook mee bezig is?
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Even voorstellen

4
HQ Supps schreef:Hallo,
Mijn ambitie is dan ook om zelf een webshop applicatie te ontwikkelen waarbij wel rekening wordt gehouden met het backend gebeuren (etikettering, voorraadbeheer, klantenbestand etc.)
Welkom ! Maar eh ... dit is precies waarom je die burnout hebt denk ik.

Er zijn fantastische stukken software voor het runnen van een webwinkel. Speel ermee, have fun maar probeer niet zelf het wiel opnieuw uit te vinden !

(Als software ontwikkelaar keek ik er vroeger ook zelf zo naar)
http://www.hollandwinkel.nl
Advertentie