Re: Gezocht: Compagnon of samenwerkingsverband

2
Ernest schreef:Beginnend webwinkel ondernemer zoekt een compagnon. Of een partij waarmee ik kan samenwerken en/of diensten kan afnemen. Alleen webshops runnen zonder backup vind ik een te groot bedrijfsrisico.
Dag Ernest,

Is wel hele summiere info zo. Kan je wat specifieker zijn wat je zoekt,wat heb je te bieden,wat is je ervaring ?

Groet,

Danny
http://www.feetthis.com Sokken in 28 prachtige kleuren - Gratis verzenden

Re: Gezocht: Compagnon of samenwerkingsverband

3
FeetT schreef:
Ernest schreef:Beginnend webwinkel ondernemer zoekt een compagnon. Of een partij waarmee ik kan samenwerken en/of diensten kan afnemen. Alleen webshops runnen zonder backup vind ik een te groot bedrijfsrisico.
Dag Ernest,

Is wel hele summiere info zo. Kan je wat specifieker zijn wat je zoekt,wat heb je te bieden,wat is je ervaring ?

Groet,

Danny
Hallo Danny,

Zelf heb ik nog geen webwinkel. Wat me tegenhoud is dat ik niet in mijn eentje een webwinkel wil runnen. Een bepaalde branche heb ik niet voor ogen, ik denk er over om enkele kleine webwinkels in verschillende branches te starten. Wat ik te bieden heb bij een compagnon of partij hangt af van de ervaring van de partij. Hoe dat precies ingevuld dient te worden..., suggesties zijn dus welkom. :) Bij een compagnon die net als ik onervaren is zou ik in eerste instantie niet snel een VOF of BV willen beginnen, liever allebei een eenmanszaak waarbij we allebei met een webwinkel kunnen beginnen en dan een samenwerkingsverband aan kunnen gaan. Als het blijkt dat de samenwerking goed verloopt en we het in onze vingers hebben zouden we als nog een gezamenlijke BV kunnen starten. Uiteraard geldt hoe ervaren en groot de compagnon of partij is hoe meer het van mijn kant moet komen, dat zou financieel ingevuld kunnen worden. Dus suggesties zijn welkom.
Groet,

Ernest
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gezocht: Compagnon of samenwerkingsverband

6
vampirelord schreef:Ik zou je aanmelden voor evenementen zoals de webwinkel vakdagen enzo. Op die manier kom je makkelijk in contact en kun je misschien beter zoeken naar een geschikte compagnon ipv je boodschap de ether in slingeren :)

Goede suggestie, ik zal ook kijken naar evenementen en de netwerkmogelijkheden daarbij. De webwinkel vakdagen beginnen in januari..