Even voorstellen softcovers.nl

1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Roy en ik heb sinds 1 april mijn eigen webshop online (en het was geen 1 april grap ;-)) http://www.softcovers.nl. Als groot film en muziekliefhebber heb ik vaak lang gezocht naar een opbergsysteem dat niet veel ruimte in beslag nam. Lang gezocht en vaak niks gevonden. Uiteindelijk terecht gekomen bij het Cd softcover opbergsysteem waar ik helemaal verkocht van was. Niet heel bekend, een echte nichemarkt dus!

Ik run de webshop naast mijn vaste baan en ik hoop er ooit nog fulltime mee aan de slag te kunnen om zo van mijn hobby mijn werk te maken. Vooralsnog kan dat niet maar dat is ook niet erg! Ik kom uit een ondernemend gezin en blijkbaar zit het gewoon in de genen ;-) Ik hou er van om voor mezelf bezig te zijn, nieuwe dingen zoeken en met creatieve ideeen te komen. In een webshop kan je dat wel kwijt. Als ik met deze webshop uit de kosten ben dan ben ik van plan om een dergelijke shop ook voor Duitsland op te zetten.

Groetjes

Re: Even voorstellen softcovers.nl

3
Hoi, welkom!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet erg te spreken ben over het type product. Ik schrok van de prijzen, 250 euro bijvoorbeeld. Dan gebruik ik toch liever een plastic opbergdoos van de Xenos voor 5 euro.

Wellicht voor de echte muziek liefhebber die de cd's in het zicht wilt hebben is het een redelijke oplossing. Wel is het natuurlijk dat cd's als maar minder worden en men meer digitaal gaat doen.. dus in hoeverre je er mee kan groeien zal ook zeer beperkt zijn.

In ieder geval succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.