Een hele eer om me hier even te mogen voorstellen ! :-)

1
Goedemiddag,

Ik ben Jeanine, ben 41 jaar, getrouwd en heb een zoon van bijna 9 jaar.

Al jaren werkzaam in de zorg op een psychogeriatrische afdeling als eerst verantwoordelijk verzorgende.

Mijn liefde voor verkopen is ontstaan met in eerste instantie het verkopen van tweedehands artikelen via de welbekende websites Ebay en Marktplaats.
Na een hele poos ben ik toen begonnen met het aanmaken van een winkeltje via Ebay.
Al snel wilde ik me ook gaan bezighouden met het verkopen van nieuwe artikelen maar nog helemaal niet echt wetende waar vraag naar is, bracht dat mijn man en ik ook in hilarische situaties. Zo reden we destijds half Nederland door, om partijtjes gootsteenmatjes, viltstiften, cadeaulint en andere "vreemde" artikelen in te kopen, in stoffige loodsjes op de meest vreemde locaties in ons land :-)
Helemaal geen goede zet dus bleek achteraf en tot op de dag van vandaag kunnen wij hier nu nog hartelijk om lachen. Uiteindelijk werden we al dat spul toch nog kwijt en bleek dat we er uiteindelijk zelfs nog "winst" op gemaakt hadden.....

Destijds op Ebay verkocht ik ook lingerie, alleen waren dat geen produkten waar ik zelf voor de volle 100% achter stond bleek achteraf, want met een beetje pech vielen de produkten na 4 x wassen van ellende uit elkaar, geen goede kwaliteit dus vond ik zelf.....
Echter de klanten dachten daar waarschijnlijk anders over, mede doorat ik kleine prijsjes hanteerde, had ik toch een 100% positieve feedbackscore uit bijna 1000 feedbacks.
Mede omdat ik kleine prijsjes hanteerde, was het op een gegeven moment niet meer rendabel om door te blijven gaan op Ebay voor mij.

Zo ontstond dan ook de grote droom om een eigen webwinkel te beginnen in goede kwaliteit ondergoed en lingerie als hoofdprodukten, ook door mijn eigen voorliefde voor mooie lingerie.

Wat was het spannend om officieel bij de KVK ingeschreven te staan met onze "eigen zaak".

De gratis webwinkel via "mijnwebwinkel" werd al snel veel te klein, zodoende het besluit om voor de professionele versie te gaan.

En zie daar: de webwinkel Seni Sana is een feit en mede door er hard aan te blijven werken, wordt het steeds meer een succes !

Leuk om dit met jullie te mogen delen!

Groetjes,
Jeanine
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.