Adwords of aanmelden bij webwinkelstraten?

1
Hallo,

Mijn shop staat nu al een maand of 6 online maar nog steeds loopt de verkoop niet zoals gehoopt.

Ik heb hem aangemeld bij zoveel mogelijk gratis linkpaginas enz. maar niet met het gewenste succes.

Daarom ben ik nu met de gedachte aan het spelen om betalend te gaan adverteren, mogelijkheden zijn:

Adwords
Webwinkelstraten (vb. kieskeurig)
Affiliate partners

Wie heeft ervaring met welke vorm van adverteren?

oh ja, shop = www.primalshop.be

Graag jullie advies!

Groeten

Kristof

3
Mijn eigen bedrijf bestaat ook nog niet heel lang, maar ik denk dat ik je wel kan voorzien van wat nuttige tips.

Met google Adwords heb ik de ervaring dat je je advertenties moet deeplinken. De mensen die op de advertentie klikken moeten meteen uitkomen bij de producten, komen ze op je index dan zullen ze waarschijnlijk niets kopen omdat het teveel moeite kost.

Zelf geef je aan met kieskeurig te willen gaan werken?
Mijn advies is doen! Ik werk zelf nu een ruime maand samen met Beslist.nl, ze hebben trouwens ook beslist.be, maar de mensen die van deze sites komen zijn veel gerichter om iet te gaan kopen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik lees zelf ook graag tips.

4
kristofl, je zegt dat je veel linkpaginas hebt gebruikt.
Nochtans zie ik die niet staan.
Over hoeveel linkpaginas hebben we het dan?

Ze zeggen ook dat een linkpagina best minsten pagerank 2 of meer moet hebben, om wat af te doen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
veke schreef:Ze zeggen ook dat een linkpagina best minsten pagerank 2 of meer moet hebben, om wat af te doen.
Daar is niets meer van waar. Pagerank is een lastig item om echt te begrijpen. Zeker als leek. Een van de belangrijkste eigenschappen waarom ik altijd mensen afraad om erop te letten is omdat het ding maar periodiek publiekelijk wordt geupdate, en intern dagelijks. Resultaten wisselen dus niet als je publiekelijke pagerank stijgt. De laatste update was bijvoorbeeld in april, en alle nieuwe paginas van websites na die tijd, hebben geen visuele pagerank, (of nul) en wel mogelijk veel waarde.

Vergeet pagerank maar tenzij je echt een goede internetmarketeer bent en het systeem werkelijk grotendeels begrijpt.