Webshop bekend maken!

1
Beste webshophouders,

Ik kan samen met u ervoor zorgen dat uw webshop erg beroemd gaat worden in Nederland door een 2-wekelijkse blad aan zoeen 2.5 miljoen huishoudens te versturen. Meer informatie, mail mij dan neem ik zsm contact met je op. Mail mij de volgende gegevens:
-webshoplink
-uw naam (contactpersoon)
-telefoonnummer waar u bereikbaar op bent dan kunnen wij de mogelijkheden bespreken.

Groetjes,
M. Oum

Re: Webshop bekend maken!

4
Moreiro schreef:Beste webshophouders,

Ik kan samen met u ervoor zorgen dat uw webshop erg beroemd gaat worden in Nederland door een 2-wekelijkse blad aan zoeen 2.5 miljoen huishoudens te versturen. Meer informatie, mail mij dan neem ik zsm contact met je op. Mail mij de volgende gegevens:
-webshoplink
-uw naam (contactpersoon)
-telefoonnummer waar u bereikbaar op bent dan kunnen wij de mogelijkheden bespreken.

Groetjes,
M. Oum
Ik vraag mij eigenlijk af hoe serieus/professioneel dit is.
Omdat ik nieuwsgierig was en wel eens wat meer wilde weten, heb ik al enige tijd (dagen) geleden hier op gereageerd met de gevraagde gegevens.
Tot op heden nog niets vernomen....
Electronica, beeld, geluid en nog veel meer...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik vermoed dat dit allemaal via Sjopze van TNT Post gaat.
Wij hebben hier met onze webshop, www.eccellente.nl , ook al eens in geadverteerd.
Als je wilt kan ik je wel in contact met de sales manager brengen.
Eccellente.nl
twitter.com/eccellente

6
Eccellente schreef:Ik vermoed dat dit allemaal via Sjopze van TNT Post gaat.
Wij hebben hier met onze webshop, www.eccellente.nl , ook al eens in geadverteerd.
Als je wilt kan ik je wel in contact met de sales manager brengen.
Dank je!
Maar is verder niet nodig.
Onze webshop draait gelukkig al heel goed, maar ik ben altijd wel benieuwd naar wat er precies wordt aangeboden zoals door deze TS.
Wie weet is het iets heel unieks! :wink:

Daarbij vind ik dat de TS zelf moet reageren, anders is het al niet meer serieus te nemen.... :?
Electronica, beeld, geluid en nog veel meer...

8
Eccellente schreef:Mooi site heb je trouwens!
Bedankt voor het compliment!
Ik heb iemand die dit fantastisch voor mij verzorgt.
Jouw site ziet er trouwens ook prima uit! Joomla zag ik.
Die van mij is Zencart.
Nou ja, als het maar werkt, nietwaar? 8)
Electronica, beeld, geluid en nog veel meer...

10
vince75 schreef:afgelopen week kreeg ik een "sjopze" in de bus, maar ik vroeg me eigenlijk af of het echt veel oplevert, weegt het op tegen de kosten van zo'n advertentie. Want ik neem aan dat we we het hier niet over een paar honderd euro hebben.
Quote uit: http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?p=2659
Daar was ik dus ook benieuwd naar!
Helaas lijkt dit "erg beroemd maken" 8) (volgens de TS) niet erg professioneel of serieus te nemen...
Tot op heden, ruim een week verder, geen enkel antwoord gehad op mijn mail naar de TS.
Verder zien we hier ook geen reacties meer van deze Moreiro!
Electronica, beeld, geluid en nog veel meer...

Webwinkel Promotie

11
Hallo..

We zijn nieuwe webwinkel voor baby en kinderkleding, willen graag weten hoe kunnen mensen ons vinden in zoekmachine of google?
Alvast bedankt!

<<mod edit: reclame verwijderd, staat ook al in sig>>
MIKABOE! Mini Labels for Little Trendsetter.
Hippe, stoere, en trendy baby en kinderkleding boutique. www.mikaboe.nl