KLARNA BETAALMODULE NIET DOEN
Ik werd een jaar geleden door klarna gebeld of ik interesse had in een betaal module met achteraf betalen,ze zochten special webshops met prestashop
http://www.speedtoysmodelbouw.nl
ik had geen interesse op dat moment en heb het afgewezen,na 3 maanden werd ik weer gebeld en ben er toen op ingegaan ik was benieuwd of het werkte de opstart kosten van 400 euro vond ik nog al aan de hoge kant maar ja wie nie waagt wie niet wint,module geïnstalleerd en hij werkte niet,terwijl hun module het beste werkt in prestashop zeiden ze,modelue laten aanpassen door datact kosten 195,- euro en het maandelijkse abbonement van 29 euro werden de kosten al meteen heel hoog.
toen kwamen de eerste bestellingen binnen en er werden een paar bestellingen geweigerd aan de deur door de klant,ik krijg van klarna een overzicht van de betalingen en ik moet wel de kosten betalen voor de factuur en kredietcheck voorbeeld bestelling van 243,- euro werd door klant geweigerd en ik moest in totaal 12,42 betalen aan klarna voor de factuurkosten en ik heb het pakket verzonden 6,75 dus kost het mij 19,- euro en niks verdiend ik probeerde klara te bellen maar helaas geen succes.
toen heb ik een negatieve reactie geplaatst op een forum op een zondag en maandag om 9 uur belden ze meteen op,het was een beetje misgegaan in de comminucatie en voor alle kosten die ik gemaakt had kon ik een factuur naar hun sturen en deze zouden ze betalen als ik het negatieve bericht op het forum had verwijderd,da doe ik dan maar dan heb ik in iederegeval mijn kosten terug.
wij als webshop houders moeten ook de kosten betalen voor de krediet check van klarna als klant wordt geweigerd dan moeten wij de kosten hiervoor betalen
maar nu weer problemen met klarna pakketen verstuurd op donderdag en vrijdag worden vandaag om 9:30 geannuleerd door klarna hoe kunnen ze na een paar dagen de bestellingen annuleren.
weg product en geen geld.
Denk hier goed overna voordat u met klarna begint want het kan u een hoop geld gaan kosten als ze elke keer hun handjes ervanaf trekken.
Toen ik begon met klarna werd bijna geen 1 bestelling geannuleerd nu worden bijna alle bestellingen geannuleerd hoe zou dat kunnen,als ik in mijn account kijk kun je zien dat de meeste klanten niet betalen bestellingen van gegin november staan nog open,een niet betaalende klant komt ook niet meer terug.
Ik heb vandaag ook de module verwijderd uit mijn webshop,ben er helemaal klaar mee het heeft mij teveel geld gekost.
60% komt niet door de eerste krediet check en van de 40% word nog een 30 % afgewezen naar een tweede krediet check.
geweigerde klanten zullen ook geen ander betaal optie kiezen maar uitwijken naar de concurentie.
Klarna kost u een hoop geld als webshop eigenaar.
4 maanden gelden zeiden ze nog we gaan de acceptatie van de klanten verhogen zo dat er meer klanten kunnen bestellen met klarna nu hebben ze het omgedraaid ze hebben de lat hoger gelegd wat veel irritatie opbrengt zoals het word aan gegeven door meer webshophouder op diverse forums
http://www.webwinkelweblog.nl/betalen/a ... ucces.html