Magento webshops te koop young fashion met omzet 20.000 jaar

1
Verkoop 3 Magento webshops young fashion met klanten en omzet

Hierbij bied ik mijn webshop(s) in jonge dames kleding te koop aan. Het betreft een Magento webshop met 3 verschillende frontjes, dus 3 verschillende webshops met eigen domeinnamen. Met 1 backend systeem waar de orders van alle webshops in binnen komen en te regelen zijn. De webshops zijn evt. naar eigen keus aan te passen.

Webshop 1 (de hoofdwebshop) verkoopt party fashion in laagsegment. Webshop 2 verkoopt party jurkjes in midden segment. Webshop 3 verkoopt moderne dagelijkse kleding en accessoires zoals tassen en sjaals, laag/midden segment.
In de webshops is betalen mogelijk per Ideal of achteraf via Afterpay.
De webshop heeft voorraad, klanten, omzet en winst dus er kan gelijk gestart/voortgezet worden!

Zelf wil ik met de webshops stoppen omdat ik na een aantal jaar energie, geld en moeite erin stoppen me wil gaan focussen op iets anders. De webshop draait aardig, maar kan nog vele malen beter draaien indien er goed geinvesteerd wordt in nieuwe voorraad, reclame, Adwords e.d.

Aantal bezoekers:
2011: 48.141
2012: 55.630 (uniek aantal gemiddeld rond de 3000-5000 per maand)
2013: 11.513 (uniek aantal gemiddeld rond de 500-1500 per maand).
Verminderd aantal bezoekers dit jaar komt door het weinig posten van nieuwe artikelen.

Investering:
Magento is een fijn en makkelijk systeem om mee te werken.
De huidige hosting kosten zijn circa 1000 euro excl. BTW per jaar.

Omzetcijfers:
2010: 14.951
2011: 21.291
2012: 23.529

Klantenbestand: circa 500
Nieuwsbriefleden: circa 250

Vindbaarheid in google van de hoofdwebshop is erg goed. Bijv. op zoekwoord party fashion op 1e pagina in google. Percentage nieuwe bezoekers ligt rond de 60%, waarvan circa 50% via zoekmachines op de website komt.

Eventuele huidige voorraad ook over te nemen.
- Kleding 260 artikelen inkoopwaarde circa 3000 euro excl. BTW
- Accessoires (sieraden, sjaals) circa 140 stuks inkoopwaarde circa 300 euro excl. BTW
- Tassen 35 stuks inkoopwaarde 500 euro excl. BTW

Eventuele verpakkingsmaterialen (dozen+kleding enveloppen) ook over te nemen.

Al onze webshops hebben een geregistreerde facebookpagina (800 likes) en twitter.

Inkoopadressen worden bij verkoop van de webshops ook verstrekt.

Bij interesse, mail voor de websiteslinks.
Ik heb zoveel mogelijk erover proberen op te schrijven, maar wellicht zijn er toch nog vragen.

Re: Magento webshops te koop young fashion met omzet 20.000

2
Kun je nog even de vette richtlijnen uit de forumregels aanvullen?
De volgende gegevens zien wij graag terug bij het te koop aanbieden van een webshop:
- indicatie verkoopprijs
- indicatie maandelijkse bezoekers
- welke branche
- indicatie omzet
- indicatie winst
- indicatie waarde voorraad
- oprichtingsdatum
- conversie percentages
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Magento webshops te koop young fashion met omzet 20.000

6
kimk schreef:Nee ik bedoel de marge op de verkopen, zonder rekening te houden met de overige bedrijfskosten (bruto marge).
Goed, brutomarge op inkoop dus en daar moeten nog allerlei kosten van af.

Op de definities van “winst” verkijken starters zich namelijk nogal eens. Je wilt niet dat de verkoop van je webwinkels misleidend overkomt, nietwaar.
StoreCore.io