[mnzus.com]webwinkel betaat 1 jaar maar bijna geen bezoekers

1
Mijn webwinkel bestaat in mei een jaar en heeft maar weinig bezoekers, hebben jullie tips om dat te verbeteren? Ik heb een facebook account, ik heb google adwords geprobeerd (twee weken), reclame gemaakt d.m.v. flyers in de "echte wereld". Ik heb nog niet veel "backlinks" maar weet ook niet zo goed hoe ik die moet verzamelen... Ik verkoop overigens wel regelmatig t-shirtjes via mijn sociale netwerk.
de winkel: http://www.mnzus.com

Re: [mnzus.com]webwinkel betaat 1 jaar maar bijna geen bezoe

3
Inderdaad, snel wat aan de snelheid doen.

Na dat de site zichtbaar wordt, vallen nog meer dingen op:

- Het is me niet direct duidelijk wat je verkoopt. De tekstjes links zijn wel leuk, maar maak direct duidelijk wat je aanbied.
- Site is vrij doorsnee qua uitstraling,daar kun je veel meer uithalen.
- De foto's worden niet vergroot wanneer ik met mijn muis erover gaat. Jammer.
- Ook de productpagina's laden heel traag....
- Productfoto's kunnen alleen per stuk worden bekeken, je kunt niet doorklikken naar de volgende foto met een pijltje. Weer een extra handeling, kost je klanten.
- Ik zie geen algemene voorwaarden ( ja in het winkelmandje, maar dat is te laat), geen informatie over verzenden, retouren. Dit zijn dingen die direct duidelijk moeten zijn op een site van een shop.
- Je bent wettelijk verplicht een achteraf betaalmethode aan te bieden, zie ik niet.

- Het idee is leuk, maar het gebrek aan informatie en de traagheid van de site zouden mij als klant belemmeren om geen aankoop te doen.

Succes!

Re: [mnzus.com]webwinkel betaat 1 jaar maar bijna geen bezoe

4
Ik denk dat je grootste probleem echt de snelheid is. Ik lees hier in de feedbacks vaak dat je je klant moet weten te lokken binnen 30 seconden. Als 26 seconden daarvan al laadtijd is, verbaasd het me niks dat je weinig bezoekers hebt. Ik heb zelf ook dat als de eerste pagina niet binnen zo'n 5-10 seconden geladen is, ik wel op zoek ga naar een andere website. En ik vermoed dat ik bij lange na niet de enige ben.

Het uiterlijk is vrij simpel, maar prima te doen. Hoeft niet noodzakelijk op korte termijn wat aan te gebeuren. Productfoto's zijn in principe ook voldoende, al zou een grotere foto bij het inzoomen wel prettiger zijn. Details zijn zo behoorlijk moeilijk te zien..

Mobiel nummer komt niet erg professioneel over. Voor een eurootje of 6 per maand kun je een vast nummer op je mobiel krijgen, staat toch weer iets netter. Ook zijn de Algemene Voorwaarden niet voor een bestelling te lezen, zou ik als ik jou was even in de footer van de pagina zetten.
Ook mis ik nog een pagina over verzendmogelijkheden en kosten. Vergeet ook niet dat je verplicht bent om een mogelijkheid te bieden achteraf te betalen (bijvoorbeeld verzending onder rembours)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [mnzus.com]webwinkel betaat 1 jaar maar bijna geen bezoe

5
Bedankt voor de feedback! Vooral de snelheid van mijn site is belangrijk, ik had het niet in de gaten dat het zo langzaam was... Ik heb al wat aanpassingen gedaan wat vinden jullie nu van de snelheid? De betaalmogelijkheden en dergelijke ga ik ook aanpassen. Nog een vraagje: wat hebben jullie gedaan om bezoekers te krijgen in jullie winkel?

Re: [mnzus.com]webwinkel betaat 1 jaar maar bijna geen bezoe

6
L.H. van Dijk schreef:Bedankt voor de feedback! Vooral de snelheid van mijn site is belangrijk, ik had het niet in de gaten dat het zo langzaam was... Ik heb al wat aanpassingen gedaan wat vinden jullie nu van de snelheid?
Het ging van ongeveer 26 seconden naar nu ongeveer 17 seconden (bij mijn redelijke laptop). Een hele verbetering, maar het doel zal tussen de 0 en 2 seconden liggen, liefst rond de 0,5 seconden. Dus je hebt nog een hele weg te gaan!

Re: [mnzus.com]webwinkel betaat 1 jaar maar bijna geen bezoe

7
Een groot probleem is dat je concurrenten op dit gebied de naam in laten vullen en kleur kiezen terwijl alles in beeld interactief veranderd. Je ziet wat je besteld en hoe het eruit gaat zien.
Als ik nu bij jou een naam invul moet ik maar afwachten wat eruit komt.

En de naam is leuk, maar als ik zoek in google naar t-shirt drukken staat er bij de (korte) teksten: m'n zus maakt enz enz
En wat denk ik dan, iemand maakt reclame voor zijn/haar zus, dus dat is niet wat ik zoek. Ik zoek een bedrijf, geen broer of zus die wat verteld.

Re: [mnzus.com]webwinkel betaat 1 jaar maar bijna geen bezoe

9
Zojuist ook even de site geladen en dat ging redelijk snel. Zo'n 3-5 seconden.
Dus een hele verbetering. Maar als ik dan ben aangekomen verwacht ik een leuke site.
Maar ik was een beetje teleurgesteld (voor een site die eigen ontwerpjes maakt op -shirts e.d. had ik een heel kleurrijke en aantrekkelijke site verwacht). Maar mijn punten zijn:

- Ik zie niet direct wat je verkoopt en ik wordt ook niet nieuwsgierig om het uit te zoeken.
- Ik zie voornamelijk kindjes, maar geen opdrukken van je shirt.
- Vervolgens klik ik het rompertje 'Mees' aan. Maar het rompertje staat maartje. Na goed kijken blijkt dus dat ik een eigen naam kan invullen.

Wat ik vooral mis is informatie als een telefoonnummer, adres, beoordelingen van kopers e.d.
Misschien moet je een paar bloggers over je laten schrijven? Kost je een paar tientjes of wat producten maar hier kun je leuke referenties uithalen.

Op je facebook zag ik hele leuke foto's staan zoals het blauwe t-shirtje op een tafel met vlaggetjes. Zoiets mag ook op je webshop!

Succes!