Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

2
De website ziet er nogal amateuristisch uit. Met name het roze e.d.

Kijk eens tussen de referenties van mijnwebwinkel. Daar staan genoeg voorbeelden van hoe het ook kan. En als je een paar referenties leest (zoals die van de kamerplanten) zie je dat zij ook gebruikmaken van designers. Het kost wel enkele euro's bij de buurjongen/bekende tot honderden euro's bij een bedrijf.

Maar als jij vertrouwen hebt ik je site, kun je dit er wel voor uitgeven.

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

3
Bedankt!

Ik vind het zelf ook hoor, maar daarnaast vind ik 200 euro voor hulp bij de site wel ontzettend veel geld. Ik ben al wel een tijdje aan het zoeken, maar zonder resultaat.

Het roze gaat in ieder geval weg en ik zal zelf nog gaan puzzelen!

Bedankt in ieder geval!

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

4
IsMi-Jewels schreef:Bedankt!

Ik vind het zelf ook hoor, maar daarnaast vind ik 200 euro voor hulp bij de site wel ontzettend veel geld. Ik ben al wel een tijdje aan het zoeken, maar zonder resultaat.

Het roze gaat in ieder geval weg en ik zal zelf nog gaan puzzelen!

Bedankt in ieder geval!
Een bedrijf opzetten kost geld, daar ontkom je niet aan. Met een professionele webshop verkoop je stukken meer. Als 200 euro het probleem is moet je inderdaad tevreden zijn met wat je nu hebt, qua website en qua omzet.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

5
Met een professionele webshop verkoop je stukken meer.
Wat versta je onder professioneel? Gemaakt door een ander waar je voor betaald?
Er zijn zat "professionals" die er niets van kunnen. Dan ben je 200 euro kwijt en heb je nog minder dan je had. Er zijn ook mensen die langzaam zelf aanpassen en een prachtige site krijgen. Of vriendjes die kunnen helpen.
Professioneel en geld passen niet bij elkaar.

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

7
Als ik puur kijk naar jouw website, zou ik sowieso de foto's aanpassen. Je foto's zijn verschillend qua formaat en achtergrond. Allemaal hetzelfde formaat en achtergrond oogt gelijk veel mooier.
De keuze is ook zeer beperkt. De mensen willen kiezen...
De branche die je hebt gekozen is niet makkelijk online, echter zelfs heel erg lastig.

Als je nog wat wilt weten, mag je me gerust mailen.

Groetjes Marja

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

9
IsMi-Jewels schreef:Bedankt happygirl!

De foto's ga ik aanpassen, ik maak ze allemaal hetzelfde.

Verder is de homepage veranderd en nog een aantal kleine dingen. Iemand die nog even zou willen kijken?

Groetjes Mireille
Mireille, ik ga zo even kijken voor je.......

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

10
Het is in ieder geval beter dan het was. Ook ben ik het niet eens met dat een "professioneel" design dat je er meer door zou verkopen. Ligt er maar net aan, want je zou dan ook zo "professioneel" niet bij Mijnwebwinkel moeten zitten.

Ik zou in ieder geval het menu-gedeelte boven aanbieding zetten. Ik grijp er telkens naast.
Vanaf contact zou ik in een horizontale menubalk zetten zodat je daar ook sneller naar informatie gezocht kan worden.

Sowieso begrijp ik het na jaaaaaaaaren nog steeds niet waarom categorieën bij Mijn Webwinkel niet in een horizontale menu terecht komen.

Ik ken 2 (deze zijn wel met veel geld echt omgebouwd tot hele mooie webshops) webshops die zien er perfect uit en hebben gewoon niet een normaal menu. De stomme eigenschap van Mijnwebwinkel waardoor zo'n shop makkelijk te herkennen is (je hoeft niet naar de footer te kijken).

Misschien Facebook ook op een andere plek zetten, zodat de website korter wordt dan nodig is.

Als er altijd gratis verzending is binnen Nederland, waarom staat dat niet ergens bovenin, maar onderin? Laat het bezoekers duidelijk weten.

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

11
3 bestellingen en meer dan 200 likes op facebook.
Tja, dan haak ik als consument al gauw af. Dan is de boel niet meer te vertrouwen. En dat wordt versterkt door 4 beoordelingen met allemaal een 10.
10.2 Onder overmacht wordt verstaan elke vreemde oorzaak, alsmede elke omstandigheid, welke in redelijkheid niet voor haar risico behoort te komen. Vertraging bij of wanprestatie door onze toeleveranciers, storingen in het Internet, storingen in de elektriciteit, storingen in e-mail verkeer en storingen of wijzigingen in door derden geleverde technologie, vervoersmoeilijkheden, werkstakingen, overheidsmaatregelen, vertragingen in de aanvoer, nalatigheden van leveranciers en/of fabrikanten van IsMi-Jewels alsmede van hulppersonen, ziekte van personeel, gebreken in hulp- of transportmiddelen gelden uitdrukkelijk als overmacht.
Sinds wanneer is er sprake van overmacht bij ziekte van werknemers?
Dat is alles behalve overmacht..

Overmacht is wanneer je huis in de brand staat met het magazijn erbij.

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

12
hahaha nouja, die beoordelingen heb ik echt niet zelf ingevuld

Maar toevallig weet jij nu dat er 3 orders zijn geweest, dat staat toch verder nergens op de site? dus hoe kan je dan zeggen als je de likes op facebook ziet en maar 3 orders dat je als klant snel afhaakt?

Ziekte valt toch onder overmacht? sinds wanneer is dat niet zo? Kan ik er iets aan doen als ik ziek ben dan? Ik doe dat toch echt niet zelf, dat overkomt je..


De site is weer aangepast! bedankt voor de feedback!

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

13
IsMi-Jewels schreef:hahaha nouja, die beoordelingen heb ik echt niet zelf ingevuld

Maar toevallig weet jij nu dat er 3 orders zijn geweest, dat staat toch verder nergens op de site? dus hoe kan je dan zeggen als je de likes op facebook ziet en maar 3 orders dat je als klant snel afhaakt?

Ziekte valt toch onder overmacht? sinds wanneer is dat niet zo? Kan ik er iets aan doen als ik ziek ben dan? Ik doe dat toch echt niet zelf, dat overkomt je..


De site is weer aangepast! bedankt voor de feedback!
Klopt, dan kun je nog de relatie van beoordelingen met facebook likes gebruiken.. Ik kijk vooral als het gepromoot wordt op een website, altijd naar facebook likes en beoordelingen. Als ik 3 beoordelingen zie met allemaal een 10, en honderden facebook likes, vind ik dat vreemd. Een facebook like krijgen is wellicht makkelijker dan een beoordeling, maar enkele honderden tegenover 3 volstaat nauwelijks. En veel consumenten zullen dat wantrouwen.
bron: http://www.mijnwebwinkel.nl/blog/hoe-kr ... e-webshop/

Als je ziek bent kun je een uitzendkracht of iemand inhuren. Ziekte kan nooit een reden zijn voor overmacht bij het verwerken van bestellingen. Als je een designbureau hebt en dus maatwerk levert kan ik het begrijpen.

PS: als je net een maand bestaat, misschien handig om gewoon al meteen aan de nieuwe wetgeving te voldoen. Bijv. de zichttermijn is geen 7 werkdagen meer.

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

14
RicardoV schreef:
IsMi-Jewels schreef:hahaha nouja, die beoordelingen heb ik echt niet zelf ingevuld

Maar toevallig weet jij nu dat er 3 orders zijn geweest, dat staat toch verder nergens op de site? dus hoe kan je dan zeggen als je de likes op facebook ziet en maar 3 orders dat je als klant snel afhaakt?

Ziekte valt toch onder overmacht? sinds wanneer is dat niet zo? Kan ik er iets aan doen als ik ziek ben dan? Ik doe dat toch echt niet zelf, dat overkomt je..


De site is weer aangepast! bedankt voor de feedback!
Klopt, dan kun je nog de relatie van beoordelingen met facebook likes gebruiken.. Ik kijk vooral als het gepromoot wordt op een website, altijd naar facebook likes en beoordelingen. Als ik 3 beoordelingen zie met allemaal een 10, en honderden facebook likes, vind ik dat vreemd. Een facebook like krijgen is wellicht makkelijker dan een beoordeling, maar enkele honderden tegenover 3 volstaat nauwelijks. En veel consumenten zullen dat wantrouwen.
bron: http://www.mijnwebwinkel.nl/blog/hoe-kr ... e-webshop/

Als je ziek bent kun je een uitzendkracht of iemand inhuren. Ziekte kan nooit een reden zijn voor overmacht bij het verwerken van bestellingen. Als je een designbureau hebt en dus maatwerk levert kan ik het begrijpen.

PS: als je net een maand bestaat, misschien handig om gewoon al meteen aan de nieuwe wetgeving te voldoen. Bijv. de zichttermijn is geen 7 werkdagen meer.

Oke, kijk zo is het in ieder geval duidelijker, dank je wel!
De widget is inmiddels verwijderd en ik zal het eerst wel even bij Facebook houden.

Zichttermijn pas ik ook aan!

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

15
Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en er zijn veel dingen aangepast op de site.

Bezoekers en bestellingen zijn inmiddels verdubbeld, maar nog niet noemenswaardig. Wie heeft er nog een goede tip waardoor ik meer bestellingen krijg?

Foto's wordt aan gewerkt! Ze zijn nu allemaal verschillend, maar we zijn op weg naar 1 stijl.

Alvast bedankt!

Re: [www.ismi-jewels.nl] feedback gevraagd!

16
Ik zou ook echt op zoek gaan naar exclusievere producten. Echt wat ik vooral zie kan ik op een braderie kopen of gewoon veel goedkoper via eBay.

De prijs van bepaalde armbanden vind ik gewoon te hoog, vooral omdat ik ook weet hoe duur (of zelfs goedkoop) ze bij een groothandel zijn. Natuurlijk wil je eraan verdienen, maar als je producten verkoopt die zeker al 5 andere webshops verkopen, waarom is een marge van 3 dan niet genoeg?

Je houdt een thuisparty maar geen pin mogelijkheid. Ik zou toch gaan kijken naar Payleven, scheelt een heleboel.