Beste bezoekers van Webwinkelforum,
Ik ben heel benieuwd naar jullie mening / ervaringen in het volgende:
Vandaag heb ik eens een aantal klanten opgebeld die een eerste bestelling bij mij hebben geplaatst. Het (goedbedoelde) doel van mij was om deze klanten persoonlijke aandacht te geven, te adviseren en wellicht informatie te krijgen welke ik kan gebruiken om de shop en het assortiment verder te verbeteren. Op zich geen verkeerd doel, toch?
Nu moet ik zeggen dat mijn telefoontjes niet heel warm werden verwelkomd. Ik kreeg het gevoel (en soms werd mij dat ook heel duidelijk verteld) dat klanten hier niet op zitten te wachten.
Zelf had ik echter wel het idee dat het persoonlijke contact met een webshop als positief kan worden ervaren.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Of hebben jullie wellicht tips hoe je er voor kunt zorgen dat klanten deze telefoontjes als positief gaan ervaren...
Klanten bellen (als service)
1Alcoholvrije Alternatieven: http://www.tijdvooralcoholvrij.nl
Foute Kersttruien: http://www.uglyxmas.nl
Foute Kersttruien: http://www.uglyxmas.nl