Re: Nieuw TrendyJuweeltjes.nl - graag uw feedback

2
Hoi,

Even wat kleine dingetjes die mij in 1ste scan opvallen...

- Bovenin: Bel ons nu: -emailadres-...... 1 vd 2... Email ons nu+email of Bel ons nu + telnr...
- USP's staan onderin, moest eerst een eind scrollen voor ik ze tegenkwam. Het wordt vaak geadviseerd om deze al snel in beeld te hebben, bijv bovenin rechts...
- De welkomstekst (nu rechts van USP's) is natuulijk zeker geen handige plek. Ik zou daar nog even goed naar kijken!
- Bij het (snel) openen van een product (in een lightbox) staat er een vreemd kader om de 'plaats in winkelwagen'. Daaronder is het hartje met Toevoegen aan wishlist ook niet goed geplaatst.
- Deze voorgaande doet zich ook voor wanneer je een product op een nieuwe/volledige pagina opent.
- Op de product pagina staat in een plek voor een afbeelding een mega-vraagteken, uitgerekt naar links????
- Plaats maximaal 1 banner van WebwinkelKeur per pagina. Ze staan er nu vaker.
- Recensie sc; hrijven impossible?
- "Voorwaarde: nieuw" is ook euh... Ik denk dat je bedoelt: "Staat: nieuw/nieuwstaat" ofzoiets.

Ik denk dat je nog een hoop werk te doen hebt. Keep up the good work!
By the way: lekker relaxed kleurenschema heb je gekozen.
Beveiligingscamera's, set en accessoires: http://www.secucamera.nl
Beveiligde cloud-opslag van camerabeelden: http://www.securitycamcloud.nl

Re: Nieuw TrendyJuweeltjes.nl - graag uw feedback

3
Jouw opmerkingen zijn allemaal terecht. Er zijn er een paar waar ik nog aan het uitzoeken ben hoe ik deze kan wijzigen. Zo wil ik "staat: nieuw" verwijderen.

De andere opmerkingen pas ik asap aan.
Het vraagteken waarover je het hebt komt omdat ik momenteel het een en ander aan het uploaden was.

Nog opmerkingen?
TDB
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuw TrendyJuweeltjes.nl - graag uw feedback

5
Mijn eerste gedachte is dat de naam van je shop de lading niet dekt.

Trendy juweeltjes en dan zijn het echt zilveren ringen... Het is niet de associatie die ik erbij heb.

Niets mis mee natuurlijk, maar ik zou toch op de homepage wat meer benadrukken dat het gaat om echt zilveren sieraden. Veel mensen en webshops gebruiken de naam zilver namelijk ook als ze zilverkleurig metaal bedoelen.

Ik vind de website wat saai en grijs. Wel voldoende info over de sieraden, maar dat grote afgeplatte vraagteken boven de balk met 'op voorraad' dat ziet er niet uit.

En nog heel veel rubrieken zonder foto. Dat oogt ook niet zo netjes.

Ruime keus al en mooie foto's.

Re: Nieuw TrendyJuweeltjes.nl - graag uw feedback

6
Bedankt allemaal voor jullie feedback.
Jullie opmerkingen zijn terecht en worden asap aangepast.

@ Stephan81: ik heb de codes aangepast enkel zit ik nog met een witte kader rond het icoon
van de in winkelwagen-knop. Waar kan ik dit aanpassen?

Het was me nog niet opgevallen dat het euro teken achter de prijs staat. Dit heb ik ondertussen aangepast

@ Droomjuweeltje: Het klopt onze sieraden zijn allemaal van 925 sterling silver, behalve die in de categorie edelstaal. Alle sieraden zijn kwalitatief en ook met garantie. Hoe zou jij dit beter in de kijker zetten?
TDB

Re: Nieuw TrendyJuweeltjes.nl - graag uw feedback

7
Mooie site geworden! Ik ken jouw webwinkel .be nog van Luondo, maar moet zeggen dat de uitstraling er stukken op vooruit is gegaan. Heb niet direct verdere feedback voor je, slechts complimenten.

Heb alleen het idee dat de zopim plugin de laadtijd behoorlijk vertraagt, maar dat moeten anderen eerst maar bevestigen.

Veel succes verder!

Re: Nieuw TrendyJuweeltjes.nl - graag uw feedback

8
Hey bedankt. Dat is leuk te horen.
Mijn .be webwinkel is inderdaad via luondo. Ik begin deze veel te beperkt te vinden. Niet
responsive enz... Vandaar dat ik voor Nederland al overgeschakeld ben.

Zijn er nog mensen waar de Zopim module de laadtijd vertraagt?
TDB