NIOSH bepaalt of pakket te tillen is.

1
In de pakketwereld wordt veel en vaak te zwaar getild. Als je dat werk langer doet is de kans op letsel bijna 100% met alle kosten voor jezelf en de maatschappij van dien. Op logistiek.nl hebben ze om deze reden een bijdrage van mijn geplaatst om dit duidelijk te maken aan transporteurs en bezorgers. Als webwinkels kunnen we er ook rekening mee gaan houden.

http://www.logistiek.nl/carriere-mensen ... -101134904
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: NIOSH bepaalt of pakket te tillen is.

6
NOP Webdesign schreef:Dit zie ik nu voor de zoveelste keer. Telkens weer 'fear-marketing' toepassen. In eerdere berichten deed u dat ook, nu doet u dit weer. Bij mij werkt dit averechts. We zijn niet in de VS. Ik vraag mij af of fear-marketing in Nederland een verstandige benadering is.
Verstandige benadering? Dat weet ik niet. Dat de directe kosten van uitval op fysiek gebied zo'n 2 miljard per jaar is en de langdurige kosten een veelvoud hiervan per jaar zijn is misschien niet zo'n verstandige benadering. Maar dat het ons veel meer kost dan dat we een beetje gebruik maken van de al jaren bekende know how en daar naar handelen lijkt me evident.
En als ik het niet zeg, wie zou dat wel moeten doen om ons van die idioot hoge premie en belastingdruk voor de gezondheidszorg en arbeidsongeschiktheidsuitkeringen te verlossen?