Re: Nieuwe webshop graag feedback.

2
Verkoop je teksten of steigerhout?

Die achtergronden mogen eruit. De aandacht hoort uit te gaan naar drie andere dingen: de producten, de teksten en de typografie van de teksten.

Als je die drukke achtergrond verwijdert, zal je iets anders opvallen: de foto's kunnen stukken beter. Zet een gestreken T-shirt op de foto, tenzij je uitsluitend gekreukelde T-shirts levert.

Re: Nieuwe webshop graag feedback.

3
Dag,

eerste wat me opvalt is dat het allemaal wat rommelig over komt. Denk aan tekst die uit een kader loopt; afbeeldingen die soms breder zijn dan de kolommen erboven.
Ook het blokje 'home made' ziet er tegen het hout aan niet netjes uit. Misschien een optie de achtergrond gewoon wit te houden?

Bij tekstborden kom ik startcounter tegen in beeld; niet helemaal de bedoeling denk ik.

Kun je hier ook werken met het keurmerk als op je andere site http://creatiefmetkidsshop.nl/ ?

Succes met je shop.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe webshop graag feedback.

5
Net even gekeken:

Dit is vrij amateuristisch:
Het verzenden van uw bestelling probeer ik altijd binnen 2-3 werkdagen te doen.
Misschien kun je daar beter van maken:
Ik streef ernaar uw bestelling binnen 2-3 werkdagen te verzenden.
Of: De gemiddelde levertijd bedraagt.....

Ook de rest van de tekst op de pagina ('verzenden') kan wel een opknapbeurt qua tekst gebruiken.

De teksten bij de producten komen ook (bij mij) niet goed over. Je geeft aan dat je van elk tekstbord maar 1 exemplaar hebt. Dat is op zich niet erg, maar ik zou dat anders vermelden.
Denk aan: Uw tekstbord wordt speciaal voor u gemaakt, de levertijd van uw tekstbord is gemiddeld ... dagen.
En weer de tekst: Ik probeer uw bestelling binnen ...

De prijzen van de afgeprijsde artikelen lopen door de tekst van het product heen.

Misschien een idee om de subcategorieën foto's te plaatsen in plaats van alleen tekst, dat geeft wat meer duidelijkheid over welk product het gaat.

Sommige foto's zijn niet duidelijk. En de productfoto's vergroten niet wanneer je er over gaat met je muis.

Alom mis ik het "gevoel" als klant zijnde. Klanten willen graag speciaal behandeld worden en het woordje 'ik' wat veel op de site staat werkt niet mee. Plaats jezelf in de schoenen van de klant en speel daar op in.

Succes!

Re: Nieuwe webshop graag feedback.

6
Sorry voor de late reactie maar ik kon niet meer inloggen.
Dank jullie voor de reacties.
Er is al het een en ander veranderd, en ja in teksten schrijven ben ik geen ster.
Ik probeer wat teksten te herschrijven.

Nogmaals bedankt, ik ga weer aan de slag.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: Nieuwe webshop graag feedback.

7
Je algemene voorwaarden moet je ook zeker aanpassen. Je hebt het gewoon van het net gehaald en zonder ook maar iets aan te passen in jou webshop gestoken. Aanpassen dus! Als er iemand hier op door klikt zal hij sneller weg gaan van je site dan erop te blijven. Is een cruciaal ding lijkt me.