www.yorimeubels.nl feedback

1
Ik heb sinds kort een webshop gebouwd en wil hier graag jullie feedback over. Uiteraard wil ik graag critische dingen horen zodat ik hem met jullie expertise om kan bouwen naar de perfecte webshop.

Groetjes Ton

Re: www.yorimeubels.nl feedback

2
Je hebt pas een topic hierover geopend. Waarom nog eentje?

Het geven van feedback is op vrijwillige basis. Niet iedereen heeft daar tijd voor/zin in. Kan best zijn dat iemand die minder vaak op het forum komt van het weekend nog een reactie geeft. Geduld is een schone zaak.

Re: www.yorimeubels.nl feedback

3
Ik zag dat er ongeveer 300 mensen het bericht hadden gelezen en ik zie op analytics dat er genoeg mensen van deze site kijken op mijn pagina. Maar vind dat er vrij weinig gereageerd wordt. En dan ook nog serieuze feedback. Dacht dat dit forum daar toch voor bedoeld was.

Re: www.yorimeubels.nl feedback

4
M.a.w. jij vraagt om feedback, dus moeten wij het maar geven? Zo werkt het natuurlijk niet. En als je goed gekeken hebt kun je zien dat de rubriek 'feedback en ervaringen' slechts 1 van 21 rubrieken op dit forum is, dus heel wat breder dan alleen feedback geven.

Dit overigens al eens gelezen: http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=1656?

Zelf ook al de moeite genomen om te reageren op - ik roep maar wat - http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=13026, http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=13642 of http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=13629?

Want daar is dit forum tenslotte voor, voor feedback geven...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.yorimeubels.nl feedback

5
Als je op feedback reageert met een "dat wist ik al, dus aan jou heb ik niks en ik neem je niet serieus" maak je zelf je eigen feedback-topic dood.

Je hebt het meeste aan feedback op je blinde vlekken: jouw eigen fouten die je niet ziet. Daar heb je anderen voor nodig.

Als je daar niet voor open staat, bijvoorbeeld omdat je kritiek slecht kunt verdragen, moet je niet om feedback vragen.
StoreCore.io

Re: www.yorimeubels.nl feedback

6
baglieto schreef:Uiteraard wil ik graag critische dingen horen

Groetjes Ton
Gelukt :)

Maar niet om je af te zeiken ofzo. Waar het over gaat is dat het best vaak zo is dat mensen even snel op een review hopen en dan weer weg zijn&blijven. Oftewel niets terug brengen voor de community hier.

En dat is niet echt de basisgedachte om elkaar te helpen. Dus dan reageren mede-forummers even wat kritischer.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: www.yorimeubels.nl feedback

7
baglieto schreef:Ik zag dat er ongeveer 300 mensen het bericht hadden gelezen en ik zie op analytics dat er genoeg mensen van deze site kijken op mijn pagina. Maar vind dat er vrij weinig gereageerd wordt. En dan ook nog serieuze feedback. Dacht dat dit forum daar toch voor bedoeld was.
Ik heb ook je site diverse malen bekeken en wat feedback gegeven, maar als je sommige dingen niet of maar half op pakt, dan heeft het weinig zin om nogmaals dezelfde opmerkingen te plaatsen!

Er zijn voldoende mensen bereid om je de goede richting op te sturen, maar je moet het werk wel zelf verrichten! (Nee, dat is niet 'eventjes' gedaan, daar gaan dagen en soms wel weken werk in zitten)

Re: www.yorimeubels.nl feedback

9
baglieto schreef:welke dingen bedoel jij dan die ik niet heb veranderd
Mick schreef: Paar kleine tips:
1.) Layout is erg saai / te neutraal - geen look & feel met het product
2.) Verander het standaard favicon van shoppagina voor je eigen favicon
3 t/m 10.) INFORMATIE!!!

Nergens vind ik informatie over:
Levertijden, verzendkosten, materiaal eigenschappen, kleuren, productomschrijvingen etc.etc.
Steigerhouten badkamermeubel HxB 240x140
Ook in andere maten verkrijgbaar. Info via mail
Exclusief kranen, wasbak
Beetje weinig informatie voor een meubel van €579,-
Hoe zien de kleuren eruit, hoe is het e.a. bevestigd? waarom excl. wasbak? garantie, onderhoud etc...
volgens mij heb je één regel tekst toegevoegd bij je wasmeubel? Er zullen maar weinig mensen zijn die een meubel van bijna 600,- kopen op basis van 3 regels tekst en één sfeerfoto!

Meer tekst, veel meer foto's, tekeningen etc...
En uiteraard voor ALLE producten!

Re: www.yorimeubels.nl feedback

10
Nergens vind ik informatie over:
Levertijden, verzendkosten, materiaal eigenschappen, kleuren, productomschrijvingen etc.etc

Dan heb je niet goed gekeken denk ik . Staat op de hoodpagina vermeld. En ook nog een apparte pagina. Het heb geen nut om dit bij ieder artikel neer te zetten. Te veel informative is niet goed. Dan leest men er ook over heen.

Wat betreft het badmeubel. Daar kan je niet meer over vertellen omdat het maatwerk is. Ik ben meubelmaker en geen instalateur daarom lever ik exclusief.

Ik vind zelf een neutral site fijner om naar te kijken dan een drukke site met veel fotos en kleuren. Maar dat is een persoonlijke keuze.

Re: www.yorimeubels.nl feedback

11
baglieto schreef:Dan heb je niet goed gekeken denk ik . Staat op de hoodpagina vermeld. En ook nog een apparte pagina. Het heb geen nut om dit bij ieder artikel neer te zetten.
Dat bedoel ik nou: feedback eindeloos wegwuiven; het ligt altijd aan een ander.

Dit gedrag is kenmerkend voor tieners en narcisten, maar dat terzijde.

Het resultaat is per saldo hetzelfde: je hebt **dus** kennelijk de perfecte website en je hebt al die feedback helemaal niet nodig.

Gefeliciteerd.

Re: www.yorimeubels.nl feedback

12
Ward schreef:
baglieto schreef:Dan heb je niet goed gekeken denk ik . Staat op de hoodpagina vermeld. En ook nog een apparte pagina. Het heb geen nut om dit bij ieder artikel neer te zetten.
Dat bedoel ik nou: feedback eindeloos wegwuiven; het ligt altijd aan een ander.

Dit gedrag is kenmerkend voor tieners en narcisten, maar dat terzijde.

Het resultaat is per saldo hetzelfde: je hebt **dus** kennelijk de perfecte website en je hebt al die feedback helemaal niet nodig.

Gefeliciteerd.
Nee ik zeg niet dat ik de perfecte site heb, alleen waar jij op valt staat er toch gewoon. Ik heb een apart blad over houtsoorten en kleur soorten. En op de hoofdpagina staat het ook. Zo een groot verhaal kan je toch niet bij elk artikel plaatsen

Re: www.yorimeubels.nl feedback

13
De verbeteringen die ik in een eerder topic opperde, gelden nog steeds:

1. Je voert slechts een deel van het veel grotere assortiment van minstens twee concurrenten.

2. De sites van die concurrenten zijn veel gelikter en professioneler: leer daarvan.
StoreCore.io

Re: www.yorimeubels.nl feedback

14
Je moet vooral doen waar je goed in bent, als dat meubels maken is, zou ik overwegen het webwinkel gebeuren uit te besteden.

Of alle kritiek ter harte nemen, ervoor bedanken en werken aan een betere online winkel.

Re: www.yorimeubels.nl feedback

15
Hij is goed in "speciale bedden". Ik vind ze geweldig om te zien. Ik zou de bedden in de slider verwerken.

Als ik bruine kussens en bruine kleedjes zie krijg ik rillingen. :cry: ..Vrolijk de site op!

Van dit soort sets zijn er al honderden te koop op het internet, dus je moet je onderscheiden met het product, waarin jij je onderscheidt en dat zijn volgens mij de speciale bedden. Ouders geven nog geld uit aan hun kinderen.

Waarom van die saaie kleuren?

Voor de achtergrond wil hem eens adviseren te googlen naar behang steigerhout en ik hoop dat hij dan inspiratie opdoet voor een nieuwe achtergrond.

Een ander minpunt vind ik de verzendkosten. Veel çoncullega's versturen gratis vanaf een bepaald bedrag. Ook bij een kleinere bestelling is EUR 75,= een behoorlijk hoog bedrag. Ik haak dan direct af.

Groeten,
Josée

Re: www.yorimeubels.nl feedback

18
Je kunt contact opnemen met de helpdesk van Shoppagina.nl. Ik zag wel dat er een handleiding is, waarin staat hoe de slider bewerkt kan worden. Bewerkingen kunnen echter alleen uitgevoerd worden met een extra en geavanceerd pakket.

Re: www.yorimeubels.nl feedback

19
Elektrobert schreef:Je kunt contact opnemen met de helpdesk van Shoppagina.nl. Ik zag wel dat er een handleiding is, waarin staat hoe de slider bewerkt kan worden. Bewerkingen kunnen echter alleen uitgevoerd worden met een extra en geavanceerd pakket.
Klopt ik heb het uitgebreide pakket. Alleen als je een vierkante foto langwerpig maakt. Dan gaat hij uit zijn verband